Her şey travma oluşturuyor. Bana kötü davranan veya gelen birinden uzaklaşıyorum. Bunu nasıl toparlarım?

Kaçıyorum o insandan ortamdan veya her neyse ondan. Sende durum ne?

Ailemden dahi olsa kim olursa olsun konuşmuyorum. Kaçınıyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Aslında genel olarak da bana bir zararları olmasa da insanlarla konuşmaktan kaçınıyorum
Her şey travma oluşturuyor. Bana kötü davranan veya gelen birinden uzaklaşıyorum. Bunu nasıl toparlarım?
Cevapla