Bazen kendinize üzülüyor musunuz? bunları hak etmedim kendime bunları yaşatmamalïydım dediğiniz bir konu olay var mı?

Kendinizi gizleyip anlatabilirsiniz

Güncellemeler
+1 yıl
Ben hep hayatımdaki insanları mutlu etmeye çalıştım kendi üzüntümü sorunlarımı kenara atıp devamlı başkaları için uğraştım anne babamı abilerimi sevgilimi herkesi memnun etmeye çalıştım. Ama kimse bana bir gün nasılım ne hissediyorum ne durumdayım diye sormadı. Ve artık farkına varıyorum bana benden başka hiçkimsenin faydası da zararı da dokunmayacak buna izin vermeyeceğim herkes hakettiği kadar. Kendimi sevmeye çalışıyorum ve bugüne kadar kendime yasattiklarim için kendimden özür diliyorum...
Bazen kendinize üzülüyor musunuz? bunları hak etmedim kendime bunları yaşatmamalïydım dediğiniz bir konu olay var mı?
Cevapla