Kişilik & Karakter Hiç çok pişman olduğunuz, uğruna acı çektiğiniz bi durum oldu mu? BᴬLKᴵZ Takip Et Yoda Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 15 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Süper Soru 💫re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft Hiç çok pişman olduğunuz, uğruna acı çektiğiniz bi durum oldu mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Evet olmuştu. hala var 1 4 Yorumla BᴬLKᴵZ 1 yıl Hep seni master olarak görüyodum bu sefer fenomen olarak gördüm level atladın heralde😅 u Barış_LonelyForever 1 yıl 2 yıldır fenomenim ben 😅 BᴬLKᴵZ 1 yıl Vardiyalı iş gibi senin ünvan da bi öyle bi böyle Ilk kez gördüm fenomenlik yakışmış ama 😅 u Barış_LonelyForever 1 yıl Teşekkürler fenomeni olduğun etiket de ki sorularda fenomen yazar sadece. diğerlerinde yazmıyor 😅
Hacker10101 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 66% 1 yıl İnsanlar bunu "hiç yaşadınız mı" diye soru mu soruyor? Vay be ben her gün sayısız kere yaşıyorum. Normali o muymuş? 1 0 Yorumla
GizliÜyeAvcısı Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Olmasın insan en çok kendi gittiği yolu sorgular. 2 0 Yorumla
GölgeAdamınGüncesi Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Oldu da atlattım. Bende hiçbir şey derin yaralar açmaz. 1 0 Yorumla
kübrl Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Oldu ama güzel bir şekilde atlatmayı başarabildim 1 0 Yorumla
Gizemnurr9 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 96% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Herkesin pişman olip acı çektiği vardir zaten benim de var 1 3 Yorumla MmartKedisi 1 yıl Umarım atlatmışsınızdır o durumu... Ne yaşadınız? Yorumla Gizemnurr9 1 yıl Yazarkem bile aklıma geldi boş ver iyice hatırlamayım iyi geceler:) Yorumla MmartKedisi 1 yıl Müsaitim, o ya da sen nelerden bahsetmek istersen, bi merhaba yazmanı bekliyorum Gizemnur Yorumla
Tersbirisi_ Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Evet. Guvenmemem gereken bazı insanlara fazla güvendim. 1 0 Yorumla
Ünal17 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 1 yıl Süleyman Çakır'ın ölümü dicem diyemiyorum çok saçma snjdjsjdi 1 0 Yorumla
Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 , eic 48% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Oldu ama zamanında oldu fırsatı teptik 1 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı. Yok ya kendimi bir şekilde avuttum hep 1 0 Yorumla
İnflames2626 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 93% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Aaahhh eşşek kafam ahhh 1 0 Yorumla
DeadlyPenalty Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 478 cevap paylaştı. Nein pişmanlık en sacma sey 1 0 Yorumla
Epoch Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 52% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 516 cevap paylaştı. Oldu, geçti, gitti ve bitti. 1 0 Yorumla
yarenimsii Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. olmadii 2 0 Yorumla
Öluruhlu23 Takip Et Xper 6 Yaş: 125 , eic 100% 1 yıl Ölüler acı çekmez 2 1 Yorumla DeadlyPenalty 1 yıl Aslinda din diye bir sey var ise ölüler genelde daha fazla acit çeker Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. evet oldu 1 0 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı. Oldu 1 0 Yorumla
ekkolataa Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 92% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 650 cevap paylaştı. İntihardan vazgeçmem 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 41b cevap paylaştı. Evet olmuştu 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Evet olmuştu. hala var
Hep seni master olarak görüyodum bu sefer fenomen olarak gördüm level atladın heralde😅
2 yıldır fenomenim ben 😅
Vardiyalı iş gibi senin ünvan da bi öyle bi böyle Ilk kez gördüm fenomenlik yakışmış ama 😅
Teşekkürler fenomeni olduğun etiket de ki sorularda fenomen yazar sadece. diğerlerinde yazmıyor 😅
İnsanlar bunu "hiç yaşadınız mı" diye soru mu soruyor? Vay be ben her gün sayısız kere yaşıyorum. Normali o muymuş?
Olmasın insan en çok kendi gittiği yolu sorgular.
Oldu da atlattım. Bende hiçbir şey derin yaralar açmaz.
Oldu ama güzel bir şekilde atlatmayı başarabildim
Herkesin pişman olip acı çektiği vardir zaten benim de var
Umarım atlatmışsınızdır o durumu... Ne yaşadınız?
Yazarkem bile aklıma geldi boş ver iyice hatırlamayım iyi geceler:)
Müsaitim, o ya da sen nelerden bahsetmek istersen, bi merhaba yazmanı bekliyorum Gizemnur
Evet. Guvenmemem gereken bazı insanlara fazla güvendim.
Süleyman Çakır'ın ölümü dicem diyemiyorum çok saçma snjdjsjdi
Oldu ama zamanında oldu fırsatı teptik
Yok ya kendimi bir şekilde avuttum hep
Oldu tabi ki
Aaahhh eşşek kafam ahhh
Evet 4 sene önce olmuştu
Oldu ya valla, olmaz olur mu hiç 😒
Nein pişmanlık en sacma sey
Oldu, geçti, gitti ve bitti.
Bu bünyede pişmanlık barınamaz
Olmaz mı yakın zamanda yaşadım
olmadii
Ölüler acı çekmez
Aslinda din diye bir sey var ise ölüler genelde daha fazla acit çeker
Belki.
Evet oldu
Evet oldu
Evet oldu
Olmuştu
evet oldu
Oldu maalesef
Oldu
olmuştur herhalde
İntihardan vazgeçmem
Olmadı
Oldu
Olmadı
Evet olmuştu
Hemde nasilll
Evet
Oldu⁰