Annemi bir dönem çok üzdüm evet.. Dik başlı ve isyankar bir dönemdeydim o zamanlar. İster istemez baskı gördüğüm için çirkinleştim. Onun beni korumak isteyişini anlayamadım ve ona reaksiyon gösterdim fazlasıyla. Şimdi bir anne olarak anlıyorum ki ben anneme haksızlık etmişim. Gözlerinden sebepsiz yere yaş akıtmışım bir hiç uğruna. Ne zaman geri gelebilir ne yaşananlar. Sadece söylemek istedim hepsi bu.
Oldu evet, pişmanlık hissini anlatamam. Kalbin ağrıyor için acıyor, keşke yapmasaydım diyorsun ama o an sonuçlarının ne olacağını düşünemiyorsun.. Karşıdakini kıracağını, üzeceğini bilemiyorsun o an. Öyle işte...