Arkadaşlar toplanın mevzu var , siz olsanız ne yapardınız ?

Bugün 16 yıllık kadın arkadaşımın çalıştığı kafe'ye gittim. Her zaman oturduğum masaya oturup kahve söyledim. Kafede 2 ve 4 kişilik masalar var. Arada yanıma gelip sohbet ediyor. Arkamda 4 kişilik ve yanda 2 kişilik masa varken yeni gelen müşteri benim bulunduğum gölge olan masaya oturmak istemiş. Bana arkadaki masaya geçebilirmisin? Dedi sebep nedir dedim. Müşteri orada güneste kalmış. içerisi kalabalıktı Bende tavırlı bir şekilde gerek yok zaten kalkacaktım deyip 200 TL'yi masaya attım. Ne olur dur kahvaltı yapıcaz falan dedi. Aç değilim kahvaltı yaptım dedim. Parayı geri al kahve benden nolur otur dedi , insanlar bize bakıyordu, bende para bu kötü yapılan kahve için değil senin bahşişin dedim , çıktım. Telefonu bozuk olduğu için arayamıyorda , siz olsanız ne yapardınız?

Arkadaşlar toplanın mevzu var , siz olsanız ne yapardınız ?
Cevapla