Arkadaşınız bir suç işlese ve siz de buna şahit olsanız ne yapardınız?

Arkadaşınız bir suç işlese ve siz de buna şahit olsanız ne yapardınız?

Kamuya veya bir kişiye alenen zarar verdiyse ve ben bu olaya şahit olduysam, arkadaşlığımı keser ve şikayet ederdim...
Benim başıma gelmesini istemediğim bir şeyi bir başkasına da reva göremem... Adalet bunu gerektirir.
Eğer bu suç daha kısmen daha hafif bir şeyse, mesela internetten telif hakkı ödemeden korsan müzik, film, dizi izlemek gibi. Uyarırdım... Neden öyle yapmaması gerektiğini anlatırdım. Ama ısrarla devam ediyorsa, arkadaşlığımı keserdim.
İşlediği suça göre değişirdi ama gerçek dostum ise sanırım satmazdım hiç bir şekilde ama suçuna da ortak olmam yani gidip ihbar etmezdim. sadece bende ki değeri biraz düşerdi.. ve ayrıca suça göre de değişir şimdi aç kaldığı için bir şey çalmakla mesela birini öldürmek çok farklı ya da yere çöp atmak çok farklı tabi ki suç suçtur kötülük kötülüktür ama yine de bu zamanda gerçek dost bulunmuyor bu yüzden de küçük bir suç ise görmezden gelirdim ama birine çok büyük bir zarar verdiyse o zaman düşünürdüm. zaten arkadaşlarımı iyi seçtiğim için arkadaşım böyle büyük bir kötülük yapacağını düşünmezdim bile hiç bir şekilde..
Cevap
8Cevap
Söylemem kimseye ama destek de olmam. Şimdi diyelim polise ihbar ettim onu salarlarsa bana düşman olur uğraşamam.
Söylemedin o yakalandı ve senin bildiğini söyledi o zaman suç ortağı olacaksin yardım ve yataklıktan hapse 😱
Kamera kayıtlarından çıkma sonra 🤪
Tabi ki börek morek de getiririm mektup da yazarım yalnızlık çekmezsin 🤪
Hahah bir baklavaya ne dualar aldım 🤪
O suçun sahibi ben olur, arkadaşım küçük ortagım olurdu 😀
Haha ona fırsat vermezdim diyorsun yani 🤣
Bi fırsatını bulup benden önce işlese bile o suça ondan daha fazla sahip çıkardım. 😅
Sebep 🤣
Onun sıkıntı yaşamasına gönlüm el vermez.
Elim de değil sevdiklerim için gözümü karartırım. 😀
Ön planda olmayı mı seviyorsun sen 🤔
Sevdiğim için değil, genel yapım bu.
Genel yapın on planda mı olmak 🤔
3 maymunun kralını oynarım.
Arkadaşımın billurları sağ olsun , olmadı suç ortağı olurum 😂
Adam adam kimin brosu 🤪 senle bir suç işleyelim bro 🤣
Olur bro mesela?
Bilmem sen ne istersin bro güzelce birini dovelim istersen 🤣
Olur bak ama hava serinlesin bu sıcakta uğraşılmaz be bro 😂
Bro klimalı bir yerde döveriz 🤣
Öyle olur ama adam dövmek suç değil ki bro , ihtiyaç o 😂
Sen gerçek suç bul 😂
Bro işkence aletleri olacak dovdukten sonra illa konuşayım mi istiyorsun 🤣 böyle hemen yakalanıriz 🤣
Ayyy ben korkarım 😂
Ohoo olmadı ama bro 🤣
zaten suca ortaksin :)
birlikde kacacaksin ne yapicaksin
Ortak değilsin ama kaçarsan ortak olursun işte 🤣
suc mahalinde isin ne tesadufen mi geciyordun aaaa arkadasini gordun selam verirken hooop sucu gordun :) bunu kimse yemez :)
Arkadaşımla geziyordum böyle bir suç işleyeceğini bilmiyordum 🤔
valla mahkemede :) cocukken caldigin erikleri bile anlatirsin :)
Yapmadığın bir şeyi anlataca halin yok 🙃
insallah :)
Bi tane ensesine vururdum kendine gel diye sonra kimseye söylemezdim 🥲
Ooo suç ortağı 😱
Yaa ne alakaso var 😒
Kimseye söylemezsen yardım ve yataklığa girer 🤔
Ama arkadaşlık bubun için yok mudur
Allah korusun tabi öyle bi durumdan
Arkadaşın birini öldürse 🤔sen de bunu kimseye söylemeyeceksin öyle mi 🤔 anasına babasına yazık değil mi o zaman
Ölümü düşünmedim ya galiba aman neyse kaçtım brn
Kaç polis peşinde 🤣
İşlediği suça bağlı ve gerçekten haklı mı haksız mı ona göre
Suça göre falan değişmez benim işim herkes yaptığı şeyin bedelini ödemeli
Kapkara kötek ederdim onu odunla döverdim.😕
Suçun ne olduğuna göre ve arkadaşımla aramdaki samimiyete göre değişir
Sjjsh bana da aksiyon çıkar haha saka maka şikayet etmem aksine yardim ederim
Tam suç ortağı olacak kişi 🤣
Şahit olmam eşlik ederim
Oooo direk suç ortağı 🤣
Suçuna ortak olurum..
Haklıysa sonuna kadar yanındayım 😂
Suçun haklısı mı olur 🤣
Evet tabii ki olur😄
O nasıl oluyor 🤣
Mesela şöyle :D kötü bir insanı öldürürse yanında olurum 😂
Ooo cinayet 😱
Nasıl bir suç olduğuna bağlı.
Hırsızlık yaptı diyelim ki 🤔
Ben kesin suç ortağı olurdum..
Acica solerim polise
Suça göre şikayetçi olurum
Satmazdım ama güzel bi sopa çekerdim sanırım 😂
Suçlu duruma düşmemek için ufakdan yol alırım !!
İhbar ederim, suç ortağı olmak istemiyorum.
Doğru olanı
O hangisi oluyor 🤔
Örtbas vb usulsüzlük olmadan olduğu gibi doğrusu neyse yetkiliye bildirmek teslim etmek tabi bu süreçte yanında olark
Bunu yaptıktan sonra yanında olmanı isteyecek mi peki 🤔
Suç nedir
Belli bir suç yok
Ne gibi bir suç işledigine bağlı🤔
Sana ne lazım 🤔
Adli olmayinca suç olmuyor ki 🤣
Kime göre neye göre 🤔
Sana göre kabul edilemiyor yasalar geçerli burası bir cumhuriyet 😱
Nasıl laf o o öyle 😱
Hapse girersen bir şey getirmem 😏
Bisey yapmam
suça bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?