Hiç arkadaşın olmaması kötü biri olduğunu mu gösterir?

Hiç arkadaşım yok bir tane bile.. eşimin arkadaşı gelse eşiyle onlarla da bir daha görüşemiyoruz eşleri bana daha iyi davranıyorlar çok mu kötü biriyim ben anlamıyorum geldiklerinde onlar için yapmadığım da kalmıyor üniversiteden arkadaşlarımla da uzağız diye pek konuşmuyoruz kendimi çok kötü hissediyorum
Hiç arkadaşın olmaması kötü biri olduğunu mu gösterir?
Cevapla