Merhaba yazıp cevap alabileceğini sanacak kadar aciz olanlar var mı?

Evet sadece Merhaba yazıp cevap bekleyecek kadar acizim
Hayır Sadece Merhaba yazmak acizliktir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhaba yazıp cevap alabileceğini sanacak kadar aciz olanlar var mı?

Evet var öyleleri de maalesef. yani çoğu kişi merhaba diye yazararlar sadece. yani rahatsız etmek için ya da sapık oldukları için ne yazık ki. bu sitede bana da 1xper olanlar mesaj atıyor mesela merhaba diye. yani bir kız durduk yere neden merhaba yazar anlamıyorum
Merhaba yazıyor cevap almıyor ertesi gün bir daha merhaba yazıyor ever var öyleleri.
Evet en iyisi umursama hiç
Cevap
16Cevap
Evet oyle yaziyorum zaten. Merhabalar yaziyorum. Ne yazmam bekleniyor acaba tanimadigim tanismadigim birine ilk cumlemde kamasutra mi teklif edeyim?
Mesaj yazanların cevap almak amacında olduklarını sanmıyorum, çoğu dikkat çekmenin peşinde
Selam verildiği zaman yani ayni şekilde selamliyorum...
Bu biraz kabiliyet işi. Merhabadan başlayıp arkasını doldurursun
Pek yazmıyorum kimseye. Ortak bir konuda buluşulursa belki.
Merhaba diyerek karşı tarafın tepkisini ölçüyor, eğer olumlu ise devam edecek değilsede yanlışlık oldu diyecek.
SADECE MERHABA YAZMAYI GEÇ AMAÇLARI KOMPLE ACİZLİK (her şeyi o konuya bağlayacak olanlara söylüyorum)
Bu sitede takılacak kadar aciz olduğuma üzülen ben 🤡
E o zaman MERHABA :))
Şaka Bi yana da takılma be arkadaşım salla gitsin...
Sadece bir umut
Unut fakirin ekmeği ne yapsınlar
Sadece merhaba ile olmaz ki. Çok başarısız olur
Host sen kimsin ki sana yazip senden cvb beklicem
Var öyleleri ve engeli basıyorum.
Oyleyimdr
İngiltere prensesimisin sen
🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?