Merhaba.

Sürekli yetersizlik duygusuna kapılır ve bu yüzden kendinizi eleştirir misiniz?
Merhaba.

Sürekli yetersizlik duygusuna kapılır ve bu yüzden kendinizi eleştirir misiniz?
Şu an böyle değilim ama eskiden bu duygu beni çok yoruyordu. Özellikle lise zamanlarında sınavlara hazırlanırken hep iyi notlar almak isterdim. Beklediğimden düşük alınca üzüldüğümü kimseye belli etmezdim ama içimde hep yetersiz ve beceriksiz olduğumu düşünürdüm. Sonradan anladım ki her çabam karşılık bulacak diye bir şey yok. Bazen çok emek verirsin ama elinden bu kadar geliyordur. Her konuda başarılı olamayız. Bu yüzden de yetersizliğe kapılmanın anlamı yok.
Ben genel olarak öyle değilim yani kendimi yetersiz görmüyorum hiç bir şekilde. çünkü elimden geleni yaptığımı zaten biliyorum sadece bazen aşırı umursamaz oluyorum ya da tam tersi aşırı inatçı oluyorum ayni bir ortam yok bu konuda ama yine de hiç bir şekilde kendimi suçlamam kendimi yetersiz de görmem çünkü kendimi seviyorum eğer bir hatam varsa sonuna kadar bunun arkasında dururdum ve kendimi düzeltmek için de uğraşırdım tabi ki de.. sonuçta insanız hepimiz
Cevap
0Cevap
Evet yaşıyorum ama takmıyorum mutlu olmaya çalışıyorum
Kendimi eleştiriyorum ama yetersizlikten değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar