Kendinizi yetersiz hissetiginizde sizde bilmeden kendi kendinizi cezalandiriyormusunuz?

Tirnak etlerimi koparmak, aç olsamda yemek yememek, sevdigim gunluk rutinleri yapmamak. Bunlar bir nevi kendimi cezalandirmak icin yaptigim seyler olabilirmi? Yeni farkettim ve mantikli geldi. Ne zaman KENDİME GORE YANLİS bisey yapsam ya da YETERSİZ HİSSETSEM kendime sanki zarar veriyorum..

Kendinizi yetersiz hissetiginizde sizde bilmeden kendi kendinizi cezalandiriyormusunuz?
Cevapla