Toplumdaki baskıyı kuranlar niçin genellikle kadınlar?

Kusura bakmayında %70 oranla bu saçma kalıpları kuranlar kadınlar. Siz ne kadar yaparsanız yapın , asla tatmin olmayacaklar. Hep daha fazlasını isteyecekler. Genellemeyse genelleme. Ben hemcinslerimin bu huyundan çok sıkıldım. Sizden hep kusursuzu bekliyorlar özellikle Türk kadınları böyle. Her şeyde kusursuz olduklarını iddia ediyorlar ama ben günümüzdeki türk kadınlarının çok konuşmasından başka hiçbir şeylerine denk gelmedim. Acı gerçekler bunlar erkeklere de hak veriyorum artık. Cidden sizin saçma isteklerinize ve gereksiz doyumsuz isteklerinize katlanmaya çalışıyorlar. Ben bile kız olduğum halde dayanamıyorum artık buna ya. Mesela annemin sürekli babamdan hep daha iyisini istemesi babamın da olmayan karakteri sayesinde resmen o kadar zor bir hayat geçirdim ki. Hala kırıntılarını yaşıyorum. Kadın dırdırı ve doyumsuzluğu beni bile bitirdi. Bu savaşta erkeklere başarılar diliyorum. Sizi güzelce manipüle etmeye çalışırlar başaramazlarsa ağlarlar. Kadınlarla baş olmaz olmaz asla olmaz olmuyorda.
Güncellemeler
+1 yıl
İstediklerini yapamayınca güzelce ağlayıp suçluluk duygusu yaratırlar evet kadın olabilirim ama bu bazı kadınlardan nefret etmeyeceğim anlamına gelmiyor çoğusu zaten güçsüz (spor yapanlara lafım yok) bir tane vursam ne yapabilir ki :d
Toplumdaki baskıyı kuranlar niçin genellikle kadınlar?
Cevapla