Seçme şansınız olsa hangi cinsiyeti, neden seçerdiniz?

Ben kadın olmaktan memnunum. Cevabım yine aynı olurdu. Kadınım ve kadın olarak kalmak isterdim. Zaten istediğim her şeyi yapıyorum. Değiştirmeme gerek yok cinsiyetimi.

Seçme şansınız olsa hangi cinsiyeti, neden seçerdiniz?
Kadınım / Erkek olmak isterdim.
Kadınım / Kadın kalmak isterdim.
Erkeğim / Kadın olmak isterdim.
Erkeğim / Erkek kalmak isterdim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Seçme şansınız olsa hangi cinsiyeti, neden seçerdiniz?
Cevapla