Yasim 27 ve vucudumdan utandigim icin hayatima kimseyi almiyorum, ne kadar mantikli?

Asosyal degilim, kadin-erkek fark etmeksizin insanlarla iletisimim fena degil. Uyumluyum. Vasat veya varos da degilim. "Aman evleneyim hemen" gibi bir derdim yok ama bazen hayatimda biri olsun istiyorum. Cevreden gorucu olmak isteyenler oluyor ama ben vucudumu sevmedigim icin herkesi direkt reddediyorum. Ne isim ne fotograf hicbir sey gormeden istemiyorum diye gonderiyorum herkesi. Cunku bedenimden utaniyorum, kimsenin de sevecegine inanmiyorum.

Kendimi bu kadar kapatarak hata mi yapiyorum acaba? Ama cok cirkin yani vucudum, kimsenin beni boyle sevecegine inanamiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Her yerim kilo alip vermekten catlak izi dolu. Surekli kilo alip veriyorum, bir yaz zayif geziyorum bir yaz sisman. Cok kotu gobegim var. Yuzum, boynum, sirtim, gogus bolgem akne lekesi dolu. Hala daha cikiyorlar. Ilac da kullandim ama bitmedi. Yasima gore memelerim sarkik, asimetrikler bir de ustelik. Boyle yani. Ozellikle sirtimdan cok utaniyorum. Cok kotu sivilce izleri var, koyu kahverengi leke dolu sirtim. Izler de gecmiyor yani. Kimseye acamam kendimi gibi hissediyorum
Yasim 27 ve vucudumdan utandigim icin hayatima kimseyi almiyorum, ne kadar mantikli?
Cevapla