Çiçekler, yalnız kalmak, daha çok okumak, Türk kahvesi, sade soda, kendini ve ne istediğini bilen birkaç insan...
Sizce?
Çiçekler, yalnız kalmak, daha çok okumak, Türk kahvesi, sade soda, kendini ve ne istediğini bilen birkaç insan...
Sizce?
Kendi alanımda geçirdiğim keyifli vakitler, yalnızlığın lüksü, istemedigim anlarda insanlarla diyaloğu bi anda kesebilmek, mantikli ve zeki bi kaç insanla iletisim kurmak, yeni yerlere seyehat etmek vs vs
Geceleri uyuyamamak , hayatı soegulamak daha karamsar olmak... Hiç iyi şeyler getirmedi geçen yıllar bana 🤣
Cevap
11Cevap
Kendime olan sevgim
Lise 1'den bu yana kahve ve mayonez.
Mayonezi çok sever hale geldim, kahvede içmezsem kendime gelemiyorum.
Yaş aldıkça herşeyden tiskinmeye başladım açıkçası
Ben bu aralar kendimi çok kötü , ruhsuz ve bitkin hissediyorum sorunuz bana birini hatırlatarak hüzünlendirdi
Sanki onun cümleleri gibi okudum o geldi aklıma
Sen kimsin?
Spor yapmak kitap okumak ve bol bol yalnız kalmak
kendim ve kediler.
Bilmem ki aklıma bir şey gelmedi
ne okuyorsun allah askina ya
Anılar anılar şimdi gözümde canlandılar
Alkol
Yalnızlık hoşuma gidiyor
Alkol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar