1. Kitaplara dalmak
2. Tatilde denize dalmak
3. Sevgilinin gözlerine dalmak
4. Uykuya dalmak
5. Uzaklara dalmak
6. Spora dalmak
7. Ormanin içine dalmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İmkanlar dahilinde değişir. Şimdi Ankara 'daki biri için denize dalmak mümkün değil. Adı Denizli olan şehrimizde bile deniz yokken. O da çok enteresan yaa😂😂 Ormana dalmak desek o da İstanbul'da işte eser miktarda ağaç var. O yüzden hepsini kapsayan bi şık ekliyorum. Karavanla gezmek. Dilediğin vakit denize gidersin dilediğin vakit ormana dilersen otur kitap oku veya uyu her şey karavanla mümkün. Ama hatırlatayım benzin mazot litresi 35tl...
😊👍
Öncelikle sorun ve anketin için emeğine sağlık ama şöyle bir şey var. Bu siklardan hangisini seçersem seçeyim teknik olarak yine dünyadayım. Uyku seçeneği dışındaki şıklar bana çok makul da gelmedi.
Mühim olan dünyadan kaçınmak ya da dünyayla boğuşmak değil üzerime düşen insani ve tarihsel görevleri yerine getirip kendimizi sürecin akışına bırakmak. Bu şekilde davrandığım zaman dalgalar her zaman beni yukarıda tutuyor. Ama kendimi kastığım zaman suyun dibine doğru gittigimi hissediyorum.
Teşekkür ederim yorumun için..
Rica ederim Asuman Hanım.
Sürekli aynı hayat sürekli aynı kişileri görmek sürekli aynı işlerle uğraşmak cidden patladım bundaldim. Köy hayatı sıktı artık. Uzun bir zaman bir yerlere gitmek istiyorum ihtiyacım olan tek şey. Ne demiş hikaye iki şekilde başlar ya insan bir şehire gider ya da o şehire yeni birisi gelir :))
😊. güzeldi
En istediğim şey de bir türlü nasıp olmadı :))
İnşallah gönlüne göre olur her şey..
Amin sizinde siz neyden sıkıldınız
Bence tatile gitmek iyi olabilir. ya da mesela herkesten her şeyden uzaklaşmak bunu da kişi kendisi karar verir ayni nerede mutlu olacaksa bence bir süre oraya gitsin herkesten uzağa
Cevap
15Cevap
Tabi ki denize dalmak, sevdiğin insanlarla beraber 😄
Bunun bir kaç kuralı var
1 - iletişim ve medya cihazlarına ulaşmayacaksın
2 - saat görmeyecek takmayacak sormayacaksın saat kavramını unutacaksın
3 - günleri unutacak hale geleceksin sormayacaksın
Artık senin için saatin günün bir anlamı kalmadığını ve unuttuğunu anladığın an sıfırlandığın andır
Minimum "Uzay Mekiğine bilet almak" demeyen herkesin okuma yazma sorunu olduğunu düşüneceğim bir soru sormuşsun.
Ölmedikten sonra ancak uyku ile olur. Duygu ile olan, asıl yaşamak olur.🙂
Bence en güzeli daha yürüyüş yapmak böyle bir yüksek yüksek dağlara yürüyüş yapmak
Denize dalınca ve denize uzanıp gökyüzüne bakınca dünyadan uzakta gibi hissediyorum.
Tatilde denize dalmak bir wy keyfini cikarmak
Geçmiş hesaplara dalmak nerdeyse 7 sene olmuş hesap yapmayali sanırım 3 hafta sürecek 😂😂😂
Ilgaz otel doğa baş başa süper tavsiye ederim
Sağol da.. para lazım. gerek yok
Teşekkür ederim
Sana bedava mı bu otel 😊
Anladım..😊
Yolculuklara dalmak😅
Bi kere de amazona dalalım
Beni mi tarif ediyorsun.. Kitaplar..
Dağ başında ev kurmak djjxjx
Kitap, film, oyunlar vs gibi şeyler daha iyi
ewde sade kalmak
Başka ülkeye git
😊 gidemem
Özellikle seninle baş başa bir dağın tepesinde ormanlık alanda bir bungalovda baş başa kalmak cok isterdim sen ister misin
Gel tatile çıkalım seninle 2 günlüğüne
Bütün masraflar benden yeterki sen gelmek iste çok güzel 2 gün geçiririz seninle
Tatil yapmak denize girmek
Tatil yapmak uygun olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?