Sizi anlamaya çalışmayan, önyargılı davranan, kendi düşünceleri ile seni huzursuz eden insanların görüşlerini temizlemeye çalışmayın sadece yorulursun! Kim nasıl görmek istiyorsa öyle görsün, hakikat her zaman kendinde saklıdır ve bu yeterlidir👍🏼

Sizi anlamaya çalışmayan, önyargılı davranan, kendi düşünceleri ile seni huzursuz eden insanların görüşlerini temizlemeye çalışmayın sadece yorulursun! Kim nasıl görmek istiyorsa öyle görsün, hakikat her zaman kendinde saklıdır ve bu yeterlidir👍🏼

Anlamaya çalışmayan, üstüne üstlük anladım diyerek hiç ama hiç anla-ya-madığını yapıp ettikleriyle defalarca ispat eden, bunu kendisine söyleyince de başka başka taraflara çekip zeytinyağı misali hep üste çıkma gayreti içinde olan, kendi yaptıklarını hiç görmeyip benim yaptığım ufacık bir şeyi dağlar kadar büyütüp cıngar çıkartan, elimde olmadan yapamadığım bazı şeylere karşılık en hassas damarımdan vurmaya çalışan, azıcık sabretmek ve gerçek neymiş öğrenmeye çalışmak yerine hemen en sevmediğim şeyi yapıp intikam aldığını sanan, bana acı çektirecem diye kendini rezil rüsva eden (ama bunu göremeyen), daha önceleri yaptığım uyarıları dikkate almayıp yaptığı şeylerden sonra gelip defalarca yine haklı çıktın diyip ( haklı çıkmaktan nefret ettiğimi bildiği halde) tövbeler eden ama ilk fırsatta yine aslına dönüveren, gözlük camlarını değil yüreğini temizlemeye çalıştığım ama başaramadığım insanlarla uğraşmayı bıraktım artık. Ne onların anlayışları, ne önyargıları ne de başka birşeyleri bana lazım değil. Leş kargalarına bıraktım onları. Onlar leş dideklemeye devam etsinler. Çünkü anladıkları da, layık oldukları da, onlara yakışan da bu.
@teşekkürler BiBot. Bu aralar torpilliyim sanırım. Bilmediğim bir bot tarafından.
Ben hiç bir şe hissetmiyorum çünkü insanların bana olan ön yargısı benim umurumda bile değil yani beni tanımadan bir kişi eleştiriyorsa suçlu kendisidir zaten ve bu tür bir insan da ben olgunluk zeka ve empati beklemem zaten yani beni dış görünüşüme göre ya da tanımadan direk gördüğü kadarı ile değerlendirmemesi lazım. ben mesela hiç bir zaman bir insanı ön yargı ile değerlendirmem çünkü o insanın giyimi ya da davranışı ne olursa olsun önce tanımak gerekiyor hakkında bilgi sahibi olmadan birini eleştirmek ya da ön yargı ile karar vermek daha sonra vicdan azabı da çektirebilir insana yani bu yüzden de en azından tanıyana kadar hakkında fikir belirtmemek en iyisidir benim için
günaydın :D
Cevap
5Cevap
Oldukları yeri hak ettiklerini düşündürüyor..
İnsanların önyargılarını önemsemiyorum. Onlara sadece önyargıları yüzünden güzellikleri kaybediyorlar.
Çok da fazla umursamaz olamıyorum ama aklıma geldikçe işte.. sonuçta bizden çıkan davranışların fotoğrafını çekiyorlar çünkü.
Keşke önyargılarından kadraja girebilseler 😀
Keşkeler hep sorun zaten 😀
valla hekesin kendi defteri dilediği gibi yazabilir demiş biri bende öyle düşünüyorum
Anlayabiliyorum onları çünkü ben de çok ön yargılı biriyim.
ilgilenmem ben, hehe der geçerim. insanların hayal alemine müdahale edecek halimiz yok 😀
Sen ağzı bozuk bir insansin mesela bu önyargi değil şimdi ben sana karşı düşüncelerimi nasıl iyileştireyim😐
Yok sana hakaret edilmediği halde hiç bir kadına yakışmayacak bir üslup kullandın. Girmeli, çıkmalı. Sana küfür edilmiş olsa bile eğer kaliteli bir kadinsan yine küfür etmezsin He mesela g. zekali falan dersin ona o kadar kızmam. Küfürden nefret ediyorum ama. Ayrica sen vizyonun manasını bilmediğin halde karşındakini bunu bilmemekle küçümsemek istedin. Zaten bu sitedeki hanım hanımcık takılan çoğu kadının üslubu ayni çok bir şey beklememek lazım. Neyse bak işine...
Sen bi çıksana gizliden, benimle derdi olan gizlenmesin. Hakaret ettiysem hakarete uğramışımdır kısasa kısas.
Sen benim neler yaşadığımı nerden nereye geldiğimi bilemezsin, vizyonun anlamını çok iyi bilirim bi çok şirket içinde vizyon yazıp strateji çizmişimdir o yüzden dediğin gibi işime bakacağım 👍🏼 bir daha bilmeden de insanları yargılama bu da senin işin olsun
😂😂😂
oluşan kök inançları temizlemek imkansıza yakın ya o yanlı inançı oluşturmamak gerek ya da oluşmuşsa uğraşmamak gerek
Alışkanlık.. Tanıdık bir his
Detay üzerine ekleyecek bir şey bulamadım
Açıkçası ilgilenmiyorum.
acıyorum onlara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?