Kendinizi çevrenize ya da tanıştıklarınıza olduğunuzdan farklı gösteriyor musunuz?

Gösterdiğimden daha alt profildeyim
Gösterdiğimden daha üst profildeyim
Göründüğüm gibiyim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendinizi çevrenize ya da tanıştıklarınıza olduğunuzdan farklı gösteriyor musunuz?

Olmadığım gibi biri olamam ve görenin görebildiği kadarım. Göremeyenler de gözlük taksın artık napayım. Yeri geldiğinde ben buyum derim, beni anlayabildikleri kadar anlarlar. Anlata anlata anlata anlamıyorlarsa doktora gitsinler, sağlık sorunları olabilir, beynen. Bu durum hiç sağlıklı değil, herşeyden önce kendi sağlıklarını düşünsünler ve beyinlerini mutlaka tamir ettirsinler. Çünkü bu düşünce bozuklukları kaybettirir, benden söylemesi.
Bu durumun bir çeşit karakter ya da kişilik bozukluği olduği düşüncesindeyim. Kişi hayalindeki benliğe ulaşmak pahasına kendini daha farklı yansıtabilir. Ancak belirli bir süre yapabilir bunu. Eninde sonunda gerçek kişiline bürünür. Bu bakımdan insanları iyi tanımak için hayli zamanın gerektiğini söyleyebilirim.
Japonlar, insanın 3 yüzünün olduğunu söylerler; 1 Dünyaya gösterdiği yüzü 2 Yakın arkadaşlarına ve ailesine gösterdiği yüzü 3 Kimseye göstermediği yüzü (Bu yüzü, insanın gerçekte kim olduğunu anlatır.) bu sözü çok severim
Kendimi farklı göstermek gibi bi amacım yok. Sadece kendimi değiştirip, geliştirme isteğim var.
Cevap
15Cevap
Hayır neysem oyum içim dışım bir benim..
Olduğum gibiyim saklanmayı tercih etmiyorum
Hayır ben her zaman olduğum gibiyim
Aslında bu şöyle bence herkes ilk başta oldugu gbi davranmıyor karşı tarafa alıştıkca tanıdıkça onun yannda daha doğal olmaya başlıyor böylelikle gerçek yüzü ortaya çıkıyor
disardan silik bir tip gibi gozukurum. utangac gibi. ama aslinda oyle degilim
Neysem oyum yapmacık olmaya ne gerek yani insan kendi gibi olmalı bundan haz duymalı utanmamalı kişiliğinden karakterinden
Degısır bu tek duze cevap verılebılcek bı soru degıl
Bazen karsı tarafı tanıyabılmek ıcın yapılması gereken bısey bu
Ben nasıl biriysem öyle gösteriyorum net olmayı her zaman seven birisiyim
Ne pis adam olduk ya kaç yüzümüz var artık bende saymayı bıraktım.
Bunu istemiyorum dersem yalan olur denedim ama yapamıyorum..
Mizacım fazla uysal isyerinde sıkıntı yaşamama neden oluyor
Ne olduğumu ben bile çözememişken olmadığım birine nasıl dönüşeyim?
Neysem oyum. Kendimi hiçbir zaman farklı şekilde göstermem.
Göründüğüm gibi birisiyimdir.
Gösteremiyorum. Oyun oynamakta, rol yapmakta çok başarısızım.
Hayır ne isem onu yansıtırım..
Evet kendim olduğum zamanları sadece kendime saklarım çünkü ben çok değerliyim.
Kim yoğurdum ekşi der ki.
Göründüğüm gibi
Daha üst profili seçmek bencillik olmasa gerek ama bununla yetineyim.
Yooo.. gelen gelir gelmeyen çokta g*tüm
Gösterdiğimden daha üst profildeyim
Hayır, göstermem. İçim neyse dışıma yansıyan da o.
Neysem öyleyim sahte davranamıyorum
hayır zaten yapamam da
Her daim saygım vardır bir Kılınç kadar keskin.
neysem oyum
Hayır
gostermiyorum
Göstermiyorum
Hayır
Hayır
Öyle bir amacım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?