Kişilik & Karakter Aldığınız ve unutamadığınız en güzel iltifat neydi? __MütefekkirSeyyah Takip Et Guru Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Aldığınızda unutamadığınız en güzel iltifat neydi?#Vesselam Güncellemeler+1 yıl Süper Soru 🔥 Aldığınız ve unutamadığınız en güzel iltifat neydi? Cevapla En Güzel Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
kalbisükûn Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl Anne sen benim en güzel gülümsün, sana bakınca çok mutlu oluyorum, seni hep görmek istiyorum. En güzel iltifatları hep çocuklarımdan aldım. 1 0 Yorumla
Matmazellz Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Yıllar önce bı iltifat alıp vaovvv olmuştum o hissi hatırlıyorum ama sözü hatırlamıyorum bende aptallik var. 1 0 Yorumla
Çiçekpplikız Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl "Ya şu kızın güzelliğine baksanıza burnu küçücük " ahahhaaa 💅 1 0 Yorumla
Lemean Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Antibiyotik gibisin, her derde deva demişti biri😂☺️☺️ 1 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Her açıdan güzel ve kadın gibi kadınsın, hiç bir kız senin eline su dökemez falan filan 😎🤣😈 1 0 Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. + Az daha zekan olsa geryzekalı olcan. 0 0 Yorumla
MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Türk erkeklerinden mi? 1 3 Yorumla __MütefekkirSeyyah +1 yıl Farketmez herhangi birinden Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Kapalı çilek iltifatı almıştım tuhaf gelebilir ama benim hoşuma gitmişti. Yorumla __MütefekkirSeyyah +1 yıl Kapalı çilek mi? O nasıl oluyor? Yorumla
zeywout Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl cocugun biri yolda yürürken çicek fotogragı atmıstı burdan gecmissin demisti 1 0 Yorumla
wheelsoffire Takip Et Xper 6 Yaş: 43 +1 yıl Eşim ilk seksimizde "hayvan" demişti vurgulayarak 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Anne sen benim en güzel gülümsün, sana bakınca çok mutlu oluyorum, seni hep görmek istiyorum.
En güzel iltifatları hep çocuklarımdan aldım.
Yıllar önce bı iltifat alıp vaovvv olmuştum o hissi hatırlıyorum ama sözü hatırlamıyorum bende aptallik var.
"Ya şu kızın güzelliğine baksanıza burnu küçücük " ahahhaaa 💅
Antibiyotik gibisin, her derde deva demişti biri😂☺️☺️
Her açıdan güzel ve kadın gibi kadınsın, hiç bir kız senin eline su dökemez falan filan 😎🤣😈
Türk erkeklerinden mi?
Farketmez herhangi birinden
Kapalı çilek iltifatı almıştım tuhaf gelebilir ama benim hoşuma gitmişti.
Kapalı çilek mi? O nasıl oluyor?
cocugun biri yolda yürürken çicek fotogragı atmıstı burdan gecmissin demisti
Burnuna bir şey olmasın jashhsjsksskksal
Gözlerin çok güzeldi içinde kayboluyordum
Eşim ilk seksimizde "hayvan" demişti vurgulayarak