+1 yıl"Eğer evlenecek olsam senin gibi bir insan eşim olsun isterdim. Bu dünyaya bir çocuk getirecek olsam onun senin gibi bir babaya sahip olmasını isterdim. Sen çok güzel bir eş olacaksın. Çok iyi bir baba olacaksın. Seninle evlenen kadın ne şanslı biri... senin evladın senin gibi bir babası olduğu için çok şanslı bir çocuk" demişti birisi. Hayatımda aldığım en güzel iltifattı.
13 Yorumla- +1 yıl
Ya gerçekten çok güzelmiş ben bile etkilendim demekki sen eğlenilecek adam değil evlenilecek bir adamsın burdan bunu anladım yorumun için çok teşekkür ederim 🙋🙋🙋
- +1 yıl
Bilmiyorum. Kiminle çıksam evlilik hayali kuruyor benimle 😂. Belki de gerçekten güzel seviyorumdur. Allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın 🌼😇
- +1 yıl
Amin gülüm insallah 🙋🙋🙋
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ahahha aldığım iltifatları söylersem kendimi övmüş gibi olurum 😂😂😂 en iyisi ben bu soruyu pas geçeyim 😝😝
0101 Yorumla- +1 yıl
Seni en çok etkileyeni şöyle ozaman
- +1 yıl
Ooo kimler gelmiş aman efendim hoş geldiniz
- +1 yıl
Ben senin deli birisi olduğunu daha konuşurken hissettim çünkü ben normal bir insanla anlasamam ben ruhu manyak insan seviyorum çünkü normaller çok sıkıcı 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Hoş buldummmm
- +1 yıl
Sende hoş geldin yavru ceylanım 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Önemli olan senin değil benim bağdaştırmam 🤣🤣 demekki ben bağdaştırmışım ki yazmışım 🤣🤣 iyi yapmış mıyım
- +1 yıl
Şimdi şöyle bir düşündüm de seni yavru ceylana benzetmem bana da bir garip geldi bak 🤣🤣
- +1 yıl
Niye sana göre iyi peki kurt bakışlım 🤣🤣
- +1 yıl
Unutulmadin kurt bakışlım 🤣 yeni bir soru sordum gelen yorumları cevaliyordum
- +1 yıl
Oyuzden geç döndüm sana
- +1 yıl
Sana bir şey diyim mi? Sana neden yavru ceylanım dedim biliyormusun. Çünkü sevgisiz ortamda büyüyen insanlar böyle agrasif ve hırçın olurlar aslında en çok da onlar sevgiye ilgiye ihtiyaç duyarlar sen dedin ya ben ters bir adamım diye aslında öyle değilsin sadece kendini öyle göstermeye çalışıyorsun aslında okadar masum okadar çocuk gibisin ki seni alıp dizine yatirsa saçlarını okşasa masum bir çocuğa dönüşürsün , yavru bir kedi gibi kıvrılıp yatarsın dizlerinde çünkü sen böyle bir adamsın oyuzden sana yavru ceylanım dedim
- +1 yıl
Estafurullah müeccinlikle alakası yok sadece piskoloji eğitimi aldım birde çok iyi gözlemciyimdir araştırmayı seviyorum birde çocukluğumuzdan beri çalışıyoruz insanlarla sürekli iletişim halinde olunca insan haliyle tecrübe sahibi oluyor iyi ya da kötü
- +1 yıl
Seni ifşa etme gibi bir niyetim asla olmaz böyle bir saygısızlığı asla ne sana ne başkasına yapmam seni incitecek bir şey yaptıysam çok özür dilerim senden kötü bir amacım yoktu sadece seni sana anlatmaya çalıştım
- +1 yıl
Birde sana bir şey diyim mi : senin gibi adamlar gerçekten güzel severler seni gibi adamlar harbi delikanlı olur neyse odur sevdimmi de adam gibi severler
- +1 yıl
Asıl ben teşekkür ederim anlayışın icin asıl ben teşekkür ederim anlayışın icin
- +1 yıl
İkire yazılmış 😂😂 ama nasıl sileceğimi de bilemedim
- +1 yıl
Ben sana demiştim 6. HİSSİM ÇOK KUVVETLİDİR diye 😂😂😂 çünkü yengeç burcuyum biz hislerimizile hareket ederiz ve hiç yanilmayız bir insanın gözüne baktık mi ne mal olduğunu anlarız 😂😂
- +1 yıl
Ben anlayışın icin teşekürler ettim
- +1 yıl
Birde bak gördünmü sadece deli birtarafın yokmuş dimi farklı güzel yönlerinde varmış ama bunu sadece görebilen görüyor çünkü konuştuklarını herkes bilir asıl önemli olan sustuklarını görebilmektedir
- +1 yıl
Bak sabah sabah iltifatı da kaptın köftehor seni hadi iyisin 😂🤣🤣
- +1 yıl
Ya birde ne mal olduğunu derken mecazi anlamda dedim 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Sabah şekeri olduğum cokmu belli oluyor yaa 😂🤣 bunu sevdim ama
- +1 yıl
Bak bak sabah sabah iltifat da edermiş canını yediğim... Senin canını yiyeremm haaa 🤣🤣🤣 kirvem 🤣
- +1 yıl
Göremeyini gözüm görmez zaten demişsin ya yukarıda ! Sana cevap verme ihtiyacı duydum , GÖNLÜNÜN SEVMEDİĞİNİ GÖZÜN NEYLESİN '. Aşık Veysel görerek mi aşık olmuş gönül gözüyle sevmiş çünkü gerçek aşk sessiz ve dilsiz dir ve en güzel aşk zor olandır çabuk elde ettiğini çabuk kaybedersin söyleyeceklerim bukadardı teşekkürler... 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Sen hissetmissen öyledir kesin sen akıllı adamsın bilirsin işini hınzır şeyyy seni 🤣🤣
- +1 yıl
Hakkını veriyorsun evet fazlasıyla ama hepte verme bazen de al. her şey adaletli olsun karşılığını bulsun öyle değil mi? Çünkü vermeden almak Allah'a mahsustur.. bize değil öyle degilmi yüreği güzel adam
- +1 yıl
tamam peki sustum
- +1 yıl
😂😂😂 yani cokmu konuşuyorum 🤣🤣
- +1 yıl
Hayır ben konusturmuyorum marifet bende degilki bence seninde içinden geldiği için bunu yapıyorsun yoksaki sana kimse bunu zorla yaptıramaz ki marifet ben de olsaydı herkesi konuştururdum öyle degilmi paşammm
- +1 yıl
😂😂 sen bana hic susma denedini ki zaten 🤣🤣 ben öyle bir şey dediğini hiç hatırlamıyorum da 🤣🤣
- +1 yıl
Evet silmissin çünkü detaylara çok dikkat ederim sen susma diye bir cümle yoktu
- +1 yıl
Ağzından bal damlıyor gelse siliyim 😂😂 yüreği güzel adam 🤗
- +1 yıl
Ağzından bal damlıyor gelde siliyim 😂😂 yüreği güzel adam 🤗
- +1 yıl
Ya cidden sen benimi takip ediyorsun yorumlarımı mi okuyorsun 😂😂 hepsini mi okuyorsun 😂 peki
- +1 yıl
Eee ne sonuç çıkardın peki yorumlardan tanıman için etkisi oluyor mu? Sayın dedektif bey 😂
- +1 yıl
Ülkede 17 tane bakan var ama senin gibi " " " " BAKAN " yok 😂😂 sayın başkanım 😂
- +1 yıl
😂😂😂 sabah sabah gülmen senden ötürü kaynaklanıyor 😂 akşam bu yazıyı okusaydın akşam akşam gülerdin , gece okusaydın gece gece gülerdin 😂😂😂
- +1 yıl
Dumanlı mı 😂😂 sanki hava durumu sunuyorsun 😂 belkide dumanlı değildir parçalı bulutlu yer yer sağanak yağışlıdır 😂😂 nerden biliyorsun meteoroloji uzmanımısın sen kayınço bırak herkes bildiği işi yapsın 😂😂😂
- +1 yıl
Birde yorumlara bakarak taniyabildiysen ne mutlu sana bazen ben bile kendimi tanıyamıyorum ...
- +1 yıl
Sen yazmışsın senin yorumlarını okuyorum diye tanyabildinmi peki diye sordum sen de tanımaz miyim hiç dumanlı yazmış sın oyuzden öyle cevap yazdım
- +1 yıl
Yukarıda bakarsan görürsün sonuç dumanlı yazmış sın sayın başkanım 😂😂
- +1 yıl
Bende dedim ki dumanlı oldugunu nerden biliyorsun belki parçalı bulutlu yer yer sağanak yağışlıdır nerden biliyorsun meteoroji uzmanımısın sen dedim bırak herkes bildiği işi yapsın kayınço dedim 😂😂😂
- +1 yıl
Dumanlı havada önünü göremiyorsan sis lambalarını aç eminim daha rahat yol alırsın 😂😂😂😂
- +1 yıl
Birde kurtlar puslu havayı sever bunu da unutma 😂😂😂
- +1 yıl
Herkes yarınını gorebilseydi ona göre yaşardı zaten öyle degilmi sayın başkanim
- +1 yıl
Yolunu bulamazsan da bir bilene sorarsın atalarımız derlerki " soran dağı aşmış sormayanın yolu şaşmış ' 😂😂😂 birde kayınço ne kadar bilirsen bil yine bir bilene danış derler 😂🤣😂
- +1 yıl
Ben firlamanin bir tık üstümüyüm 😂😂 yok canıımmm oylemiymişim alla alla 😂😂😂 estafurullah efendim o sizin kendi firlamalığınız insan aynaya baktım mı kendisini görür müş 😂😂😂
- +1 yıl
Ya ben yaver olmak istemiyorum senin özel kalem sekreterin olabilir miyim 🤣🤣🤣 sen bana dersin ' yaz kızım " iki kilo çimento 4 kllo tuğla 5 kilo çakıl taşı 🤣 🤣🤣
- +1 yıl
Nolur nolur ben senin özel kalem sekreterin oluyum 🤣🤣🤣
- +1 yıl
tamam karar verdim niyet ettim senin özel kalem sekreterin olmaya 🤣🤣🤣
- +1 yıl
😂😂😂 yaa ben sindi senin özel kalem müdürün mü oldum 😂😂 teşekkür ederim beyefendi beni iişe kabul ettiğiniz için 🤗🤗 ne zaman gelip başlıyim peki?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılGözlerime iltifat almıştım
04 Yorumla- +1 yıl
Senin en güzel yerin o kahverengi gözlerin zaten barış sen sempatik bir çocuksun iltifat alırsın tabiki
- +1 yıl
Göz rengim maviydi aslında böyle sarıya yakın değişik bir renk. ama teşekkürler senin güzel bakışın o
- +1 yıl
Önemli olan rengi degilki barış güzel bakıyorsun demekki ben teşekkür ederim yorumun için
- +1 yıl
Rica ederim :)
Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. Meşe ağacı gibisin. Yani diyor ki sağlam tam evin direği olacak adamsın. Duygulanmıştım.
01 Yorumla- +1 yıl
Çok iyiymiş yaa ben bile duygulandım şu an 😂😂😂 ne adamlar varmış bee senin boyun posun da kolay devtilmez hee 😂😂 direk gibi adamsın yaa o bakımdan 😂😂😂 yorumun için çok teşekkür ederim 🙋🙋
Yanaklarımi severler bide ince düşünceli olmamı beni anlayan arkadaşlarim olması beni çok mutlu ediyor. Sevmediğim özelliklerimi sevmeleri bana destek olmaları vs..
10 Yorumla
+1 yılÇok güzel bir baba olacaksın demişti en yakın kız arkadaşım.
O mesaja dakikalarca ağladım, mutluluktan.
04 Yorumla- +1 yıl
Yaa inşallah bir gün olursun ama daha erken
- +1 yıl
Daha işleri adam etmem lazım. 😂
- +1 yıl
Aynen öyle yaşın şu an bu sorumluluk için erken zaten
- +1 yıl
Ama sen de benim yaşımdayken bu sorumluluğu almamış mısın?
- Kişilik & Karakter konusunda 576 cevap paylaştı.
+1 yılMaşallah ben mi edebiyat okudum sen mi anlamadım valla diyen bir kızın bu söylemi çok hoşuma gitmişti.
İlk aklıma geleni yazmak istedim..07 Yorumla- +1 yıl
Bu çok guzrl bir iltifat gerçekten onu zekanla ve bilginle etkilemişsiniz demek ki 👏👏👏👏
- +1 yıl
Gönlünü kazanamasam da beni de gururlandırmıştı. Edebiyatla aram iyidir. Şiir havuzunda yüzünce kelimelerle doğal olarak dans ediyorsun.
- +1 yıl
Çok güzel gerçekten bende kitap okumayı çok severim edebiyatım hep 100 dü oyuzden insan iluskilerim de iyidir sizide bu konuda taktir ettim gerçekten 👏👏👏
- +1 yıl
Teşekkür ederim hanımefendi ortak noktada buluşabilmek güzel 🤗 Kelimeler kullanmasını bilene en büyük silahtır. Ne zaman yaralamak, öldürmek istediğin senin elindedir. Ve ne zaman gülümsetmek, yüceltmek, mutlu etmek..
Zaten empati yanımız bu sayede gelişiyor. İnce ruhlu bir hal kazansak bile dışarısı o kadar masum değil.. - +1 yıl
Çok haklısın gerçekten
- +1 yıl
:)
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Senin gibi biriyle evlenmek isterdim falan ahjsjds
13 Yorumla- +1 yıl
Bence çok güzel bir iltifat bu çok şanslısın bu konuda seni aile yapmaya layık birisi olduğunu gösterir bu cümle... Yorumun için çok teşekkür ederim 🙋🙋
- +1 yıl
yok bacım tek kalemde siliyorlar kanmayın böyle şeyler puhahahahh rica ederim
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılÇok güzel gülüyorsun ya da çok karizmasın 😀
16 Yorumla- +1 yıl
Gülüşü güzel adam bence çok güzel bir iltifat bu çok şanslısın sen hep gül gül ki çiçek açsın umutlar .. yorumun için çok teşekkür ederim hem gülüşü güzel hem karizma olan beyefendi 😂😂😂
- +1 yıl
Merci :))
- +1 yıl
🙋🙋
- +1 yıl
Bende rica ederim bu arada es geçmişim
- +1 yıl
@ İstanbul_bey hiç sorun değil sıkıntı yok hayırlı akşamlar 🙋🙋
- +1 yıl
Hem gülüşü güzel hem karizma, yalan yok.
+1 yılbi keresinde yabancı kız haritan var mı dedi nasıl yani dedim gözlerinde kayboldum dedi.
06 Yorumla- +1 yıl
Çok güzelmiş gerçekten bu nu yabancı mi soyledi peki Türkçemi 😂😂😂
- +1 yıl
türkçe söyledi
- +1 yıl
Gözlerin gerçekten güzel ama maşallah 🧿🧿 kız boşuna dememiş
- +1 yıl
teşekkür ederim iyi baktınmı renklerine
- +1 yıl
Baktım guzrlmis gerçekten Allah sahibine bağışlasın gülüm 🙋
- +1 yıl
sağ ol 💜
- Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılAz önce askere giden ekip arkadaşım o senin güzelliğin demişti:(
04 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂 çok iyi yaa süper sin gerçekten yorumun için çok teşekkür ederim 🌹🌹🌹🌹
- +1 yıl
Rica ederim 😊Ona iyi ki varsın Ömer dediğim için o da :)
- +1 yıl
🤣🤣🤣 ya cokk alemsin
- +1 yıl
Hangi bakımdan:)
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılAt kafası demişti biri. Atların kafası güzel olur. iltifat olarak kabul etmiştim
01 Yorumla- +1 yıl
😄😄😄 oylemiymis eşekler için de gözleri güzel derler 🤣😂
Kişilik & Karakter konusunda 6,4b cevap paylaştı. Ne güzel geniş omuzların var öyle...
03 Yorumla- +1 yıl
vuu cok iyiymiş 👍 Banada öyle çok söyleyen oluyor geniş sporcu omuzlarin var diye hiç sporla da ilgim yok aslında , bana normal geliyor ... yorumun için çok teşekkür ederim 🙋🙋
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılSen her kadını mutlu edebilecek bir erkeksin
07 Yorumla- +1 yıl
Vay bee egon tavan yapmıştır hee 😂😂 şöyle bir aynaya bakıp vuu ben neymisim bee dedin mi hiç 😂😂
- +1 yıl
Demedim gerek yok. Bunu yatakta söylediği içinse sebebi çok açıktı. Ama davranışsal olarakta iyiyimdir
- +1 yıl
Seni bu düşüncenden dolayı gerçekten tebrik ederim ne kadar aklı başında bir adam olduğunu gösteriyor bu yorumun için çok teşekkür ederim kendini hiç değiştirme olur mu ,?
- +1 yıl
Teşekkür ederim güzel sözleriniz için
- +1 yıl
Öylesine1üye asıl ben teşekkür ederim size iyi akşamlar Allah'a emanet ol 🙋🙋
- +1 yıl
Sizde Allah’a emanet olun. İyi akşamlar:)
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Çok iyi itiçisin içe dedi
03 Yorumla- +1 yıl
O nedemek iyi iticisin anlayamadım
- +1 yıl
Burdan da yazabilirsin
+1 yıldeniz gezmiş'e benziyorsun
02 Yorumla- +1 yıl
Benziyormusun gerçekten peki?
- +1 yıl
evet
- Kişilik & Karakter konusunda 13,7b cevap paylaştı.
+1 yılVar birkaç şey hangisini desem bilemedim
01 Yorumla- +1 yıl
Seni gerçekten en etkileyeni şöyle
+1 yılhatırlamıyormmm
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇok güzel gülüşün varr
11 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel biir iltifat bu bana çok samimi geliyor nedense çünkü bende böyle bir iltifat almıştım gerçekten çokkk hoşuma gitmişti
+1 yılKaşına gözüne 10 adam ölür hee
22 Yorumla- +1 yıl
@mrwoo5 : BİLİR KİŞİ KONUŞTU 😂🤣
Şibumi
04 Yorumla- +1 yıl
O nedemek peki bilmiyorum Azathoth
- +1 yıl
Çok güzelmis. İlk defa duydum sizden sayenizde de öğrenmiş oldum yorumun için çok teşekkür ederim 🙋🙋🙋
+1 yılvar ol.
01 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂. İyiymiş sende Var ol emi 🤣🤣
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇok yakışıklısın
05 Yorumla- +1 yıl
Vuuu çok iyiymiş ego tavan yapmistir hemen
- +1 yıl
Sadece bildiğim bir şeyi söyledi ego da tavan yapmadı haliyle
- +1 yıl
Buda güzel bir şey aslında mutavazi oluşun çok teşekkür ederim yorumun için
- +1 yıl
Rica ederim ne demek
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Kişilik & Karakter konusunda 24,1b cevap paylaştı. Hiç iltifat almadım
04 Yorumla- +1 yıl
Neden ki bak bu beni üzer
- +1 yıl
Üzülme alsana çiçek 🌹🌹🌹🌹
Kişilik & Karakter konusunda 13,8b cevap paylaştı. Pandasin
01 Yorumla- +1 yıl
Çok şirin bir iltifat aslında genelde bayanlara söylerler bunu ama sizede söylemişler ne güzel
Çok büyükkk😂
013 Yorumla- +1 yıl
😂😂 dert içinde öyle derler herkes en büyüğü bende sanır derler 🤣😂
- +1 yıl
Ama senin memnun olman değil karsindakinin memnuyeti esas değilmidir sence sonuçta yiyen sen degilsin öyle degil mi? 😂😂😂
- +1 yıl
Nirvana neresi Laa 😂😂 everes tepesine çıkmalı ve ordan hiç inmemeli 😂😂
- +1 yıl
Benle niye deniyorsun deneme tahtasimıyim ben 😂😂 hem benim yükseklik korkum var nirvanaya filan çıkamam ben en son birhafta önce kastamonu kalesine çıkmıştım 😂😂😂 bu yetti bana , ben nirvanaya çıksam kesin aşağı düşerim 😂😂 bu iş olnaz aslan parçası 🦁
- +1 yıl
DEDİ : HALİL SEZAİ 😄😄
- +1 yıl
İn artık o tepelerden alçaklarda da görülecek yerler var. hep yükseklerde gezersen alçaktaki güzellikleri kaçırırsın @ Guguklu 🙋
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer