Herkes bir şekilde iltifat almıştır anne babasından, arkadaşından, sevgilisinden vs. Sizin aldığınız en güzel iltifat neydi?

Herkes bir şekilde iltifat almıştır anne babasından, arkadaşından, sevgilisinden vs. Sizin aldığınız en güzel iltifat neydi?

Valla çok var hangisini diyim ki... Geçen bir kız yengenin yanında ne hoş bir burnu çocuğun demişti. Tabii eşim olduğunu bilmiyordu kız. Sonra da eşim her zaman ki gibi bana Trip atıp kızdı 😪
Haklı eşiniz niye güzel ki burnunuz kırın lütfen 😅
Neden burnumu kırayım laa.
Eşim haklı değil. Kız bana teklif etmedi ya sadece hoş bir burnu var dedi bu
Şaka yapıyorum sadece😊 eşiniz biraz kıskanmış ve bence gayet doğal bu
Doğru valla eşim çok kıskanç yani o kadar çok kıskanç ki nasıl desem 🤔 mesela geçen gün instaya sadece kendi fotomu storiye attım vallaha agkayacakti neden ben yanında yokum diye. Ya bitanem bu kadar abartma dedim. Diyo kızlar görmesin hesabimdaki kızlarda kuzenim knk
Eh bundan sonra birlikte paylaşırsınız
Aynen öyle, iyi günler 🌼
İyi günler
Üniversite de bahçede Oblomovu'u okuyordum. Sonradan akademisyen olduğunu ögrendigim bir hanımefendi yanıma yaklaşıp 'ileride olacak çocukların çok şanslı onlara ögretecek çok şeyin olacak' demişti.
Vayyyy
Bu çok güzel bir anıymış kayda değer👍
Eh artık sırada sizinde o bilgileri aktarmada o halde
Gerçekleşir illaki yeter ki umudunuz bitmesin
bir kız bana yakışıklısın baya deyip, şuran güzel buran iyi derken göz altların bile harika demişti :D ilk defa göz altıma iltifat aldım hahahahh :D :D :D
Yürüme şekilleri vol 1😅
"senin o gözlerin yok mu, alıp götürüyorlar beni.. Saatlerce seni susturup sana bakasım var"
17 Nisan 2023🦁
Vayy bu çok güzel ya
Cevap
24Cevap
Ben seni ne atarim ne satarim ne takas ederim diyen kocam bosadi : ))
Ama burdan biri simdi etiketlemiyim " ruhu asil kadin " demisti bana.
Sanal manal ama aldigim en guzel iltifatti.
Ha bir de "senin gibi anne olmaz " diyende cok oldu ☺
Ne desem bilemedim
😀❤ hahah cok yorumsuz ❤
Sen evde kalmayacak kadar güzel bi kızsın bence demişti biri. Herhalde yalan söyledi çünkü evde kaldım 🥲
Bence ev en iyisi
Kendimi teselli ederken ben 😜😃😃
Erkekleri bela etmeye gerek yok derken ben😅
😃😃😃 sevgilerimi sunuyorum 😃
Çok aldım da komiği “ senin annen arı mı? Bal gibi çocuk yapmış “
Hahaha bu komikti ya
Sevgilim arabasına çok değer verir bende ehliyetimi yeni almıştım sürterim arabasını diye sürmek istemiyordum bana şey demişti "arabama çok değer veririm istersen vur parçala sesimi bile çıkarmam" çok hoşuma gitmiştii ve daha niceleri varr
Kıymetli bir hazinesin... Demişlerdi. Hazine yok oldu.
Güzel eleştiriydi sondaki cümle
Teşekkürler. 🙃
Rica ederim
Gözlerime ve zekama yapılan iltifatlar oldukça hoşuma gidiyor.
Ya senin?
Aynısı diyeceğim ikonik olacak🤔
Ortak iki noktamız varmış :))
Öyle olmuş😊
Peki en son kim iltifat etti? Niye yaptı?
Hatırlamıyorum pek ama bir kız arkadaşım bugün güzelsin demişti galiba
Bugün güzel olduğun içindir 😅
Karşı cinsten gelince iltifat, daha bir çekici duruyor.
Karşı taraftan pek iltifat almıyorum ben beğenilmiyoruz ya da çekiniyorlar diye kendimi avutayım😏
Gözlerini görseydim keşke, objektif olurdum. Sen iltifat derdin 😄
Sapık derdim bence😅
Hahaha bu daha mümkün 😂
Bencede👍
Baya sapık dendi şu an bana 😒
Profili gören çoğu kişi öyle demiştir emin olabilirsiniz. Ben sadece dile getirdiğim için kötü olamam değil mi?
Ne açık sözlü bir kadın.. Diyenlerin bir kısmı hâla iletişimde bir kısmı ise engelledi evet. Sanırım sen ikisi de olmayacaksın
Üzgünüm ama hayatıma bir de sapık bir kullanıcı almaya niyetim yok 😬
Sadece fotoya bakıp böyle diyor olman da tuhaf.. Neyse yalvarmıştım üstelik ahah
Sadece gelen bu halimi bilip gelsin imajı vermişsiniz bence pp ile ne düşünebiliriz ki başka
Saklamaya gerek duymadım sadece.. Neyse iyi günler zeki kız
İyi günler Seyyah bey
Gözlerin çok güzel.. zaten herkes ya gözlerin çok güzel diyor ya da çok tatlısın diyo. Sexsilik falan yok sempatiden yürü demiş yaradan 🤣
Ahahaha güzel eleştiri yaa
“Bu kadın için tüm tır ve otobüslerimi satar ona yediririm anasını satayım”
İyyyy g. erizekalı embesil hayatımda aldığım en iğrenç iltifattı.
Bana değildi ama bir başkası için söylenen mükemmel bir iltifat duymuştum. Çocuk kız için " eğer onu tanımasaydım eksikliğini her sn hissederdim " demişti.
sen bütün erkeklerin evlenmek ve çocuklarının annesi olmasını isteyeceği o kadınsın a, seni yetiştiren anne babanın ellerini ayaklarını öpmek istiyorum...
İkizler burcuyum evet. Aldığım en güzel iltifat entellektüel ve kıvrak zekam, hitabet yeteneğim. Manipüle etme konusunda da iyi olduğumu söylerler.
Geçen gun arkadasim azar'a girmisti
Ben de yanindaydim kizlar arkadasina da bakalim dediler beni gosterdi. Gorunce bagirarak "aaa bal cocuk!! Sen ba misin kaymak misin neyden yapildin sen" dediler. Cok hosuma gitti
İltifat sayılır mı bilmiyorum ama eski kız arkadaşım ayrılmadan önce "hayatına girdiğin insanın hayatını olabilecek en üst seviyeye çıkaracak kadar güzel seviyorsun" biraz duygulandım bunu yazarken...
Yazık olmuş
"Seni görünce göz bebeklerim bedenimi terk edip sana fırlamak istiyorlar" demisti biri.
Yaşlılardan Ne Güzel Çocuksun Allah Anne Babana Bağışlasın Demişti
VESSELAM
İçindeki ateşi gizli tutup bana gösterişine bayılıyorum..
Çok içten bir "çok seksisin," başkasının en son söylediği "ateş gibisin" lafları aklımda.
benim en güzel aldığım iltifat çok güzelsin ve naziksindi.
Bak şimdi düşündüm de ne sallasam diye bulamadım. Insanlar cok guzel sallıyor 😂
koreli bir kız çok güzelsin demişti bir de genelde gözlerime iltifat alırım
Eşim çok şanslı bir adam olduğunu söyledi..
Zeki ve akıllı olduğumu söylerler ama dalga mı geçiyorlar bilemem :D
Sıradan iltifatlar dışında çok begendgm bı iltifat almadm
Senden çok güzel bir baba olur.
Hayatım boyunca unutmayacagım bir iltifattı.
İnşaat mühendisiyim. Aynı şirkette çalıştığım yaşı benden hayli küçük bayan meslektaşım "Ali bey yaslarimiz denk olsa ne iyi olurdu" demişti. Hayli yıl geçti unutmadım.
servisteki kız gamzelerini yerim demişti sonra bana açıldı felan sevgili olmuştuk sürekli gamzelerimi sıkıp beni öpüyordu
hiç almadım bn :/ bir kız çok kabasın demişti. bu kabul olur mu
Bu sanki eleştiri olur
Cok aldimda en guzel iltifatlar 20yasindaki kizlara tas cikarirsin fizik gorunus
Üniversite zamanında bir kız hamamböceği bile senden daha yakışıklı demişti.
Kafalar çirkin heralde ne diyim
Şiir yazılmıştı ya iltifatları sollar
Çok iyi
24 yıldır ilişkim olmadı abla.
Allah korumuş işte daha ne
Sevmek sevilmek ilgi görmek benimde hakkım ilgiye sevgiye çok açım ve fiziksel engelli olduğum için dışlanıyorum
Buna üzüldüm ama elimden bi şey gelmez maalesef
Sen konuşurken.. sözlerin hiç bitmesin istiyorum..
Sevilen insanlar varmış...
Öyle biri geldi geçti hayatımdan..
Gitmesi yazık olmuş
Beni gitmek zorunda bıraktı..
Bu daha da acı..
Öyle..
Senin nur cemalinle bütün alem Ziya olmuş demişti.
Çok iyiymiş bu da
Annem dışında hiçbir bayandan iltifat almadım.
İlerde alırsınız belki de o güzel iltifatları
Sanmıyorum ya, sözüm meclisten dışarı ama kadınlar dışını beğenmediğinin içini merak etmiyor. Bu yüzden de benimle bir ilişki düşünmüyor. Siz beğenmediğiniz birisi için yakışıklı ithamında bulunur musunuz? Hayır tabiki.
Ben daha çok karizmaya ve zekaya odaklandığım için yakışıklılık ikinci plana düşüyor. Mesela İbrahim Çelikol yakışıklı değil ama adamdaki karizma yeter
Yakışıklı değil mi? Yakişikli değil mi? Dur bir daha sorucam :) yakışıklı değil mi? Yahu o adam yakışıklı değilse senin kafandaki yakişikli erkek profilini baya merak ediyorum :) herif baya yakışıklı nasıl yakişikli değil?
Herkesin yakışıklı tanımı farklı işte o adam bana yakışıklı gelmiyor hatta bence çirkin bile diyebiliriz nerdeyse ama adamın karizması çok etkiliyor beni. Yani bence göreceli bunlar
Valla o herifin yanında ben 💩💩💩 böceği gibi kalırım heralde :) Herif uzun boylu ve fit. Ben kelim la. Kel bildiğin kel :) kız milleti saç saç diye ölüyor resmen. Ne saçmış arkadaş ya
Saç önemli buna lafım yok cidden. Ama bakın kemdiniz dediniz adam fit yani sğorla yapılabilecek bi şey o. Boy konusunda bi şey diyemem ama kızların uzun boy takıntısını anlamıyorum. Bence kısa bir kızın yanında 190 olmamalı yani
Spor konusunda bende bir şey demiyorum ama saç ve boy nedir arkadaş ya? Saçımı ben mi döküyorum ki beni kel diye yargılıyorlar? Boyum 173 ama kısaymışım :) Boyumu ben mi ayarladım sanki de kısa diye yargılıyorlar? Cidden kadınlar fazla komiksiniz 😂 bakma gülünecek bir şey yok ortada ama kafaya tak tak nereye kadar demi? Eskiden üzülüyordum ama artık olaylara joker gibi gülerek tepki vermeye başladım :)
Eski sevgilim 1.70 ti bence boyunuza göre biri olur illaki ama saç konusunu bilemem bazılarına kel insanlar daha cazip geliyor. Var mı evet var bu tip kızlar. Ya da saç ekimi olabilir biraz masraflı ama özgüven için iyi bir yol
Ben kendimi beğeniyorum ki, benim kendimle bir sorunum yok ama kızların benim tipimle sorunu var. Kaldı ki sırf onlar beğenmiyor diye saç ekimi falan yaptırmak istemiyorum. Maddi durumum kötü değil ama değmeyecek insanlar için kılımı bile kıpırtdatmam
Bu sizin tercihiniz tabiki eğer siz kendinizle mutluysanız zaten başka söze gerek yok ki. Kızlar olarak tuhaf varlıklarız neyi neden sevdiğimiz bazen çok karmaşık olabilir
Sözüm meclisten dışarı ama biraz ap*tll olarak görüyorum ben kadınları :) nedeni ise duygusal manipülasyona fazlası ile açık olmanız. Yeterince zeki bir erkek sizi pekâlâ kullanıp atabilir. O yüzden kadınların beni yakışıklı ya da çekici bulmamasını pekte dert etmiyorum açıkçası 😂
Bu durum erkekler içinde geçerli o zaman. Erkeklere de cinsellikle yaptıramayacakları şey yok kadınların. Yani her şey karşılıklı aslında
Şahsen aşık olacağım kadının beni cinsellikle tehdit etmesine üzülürüm. Daha doğrusu ona yakıştıramam bu kadar düşük bir hareketi :) hadi beni göremezsin, ayrılırım, bu iş biter dese falan neyse ama sırf vermedi vermeyecek diye bir kadına kendimi ezdirmem. Ben onun kişiliğini, karakterini, samimiyetini seviyorum ve bunlarda mahrum kalırsam üzülürüm.
Ben sadece örnek verdim sizin verdiğiniz gibi yoksa ciddi ilişkilerde bunun olması normal bir şey değil zaten
Bayan bayan bayan :) bak geldin baydın bile hemen :)
Yok gerek yok, kendimi kasamam. İçimden nasıl geldiyse öyle konuşurum ben. Bayan kelimesi de gayet yerinde bir cümle. Bazen cidden bayıyor kadınlar. Mesela senin şu tavrın falan acayip itici. Haa öyle değilsen bile üzerine alınma, yaran mı var ki gocunasın demi?
@adriii @_sevimsizsapiens_ bayılıyorsunuz kavga etmeye galiba ikinizde ama kozlarınızı özelde mi paylaşsanız acaba
O yazsın ben ne yazacağım :) en iyisi sen yorumu sil ikimizden de kurtul :)
@adriii @_sevimsizsapiens_ ve sonunda bu çiftimiz evlenir😅
@adriii şakaydı zaten ciddi değildim siz tartışınca uğraşasım geldi😅
Bak mesela ne diyecek dıye bekledim :) olmaz dedi yapıştırdı cevabı :) sanki kendisine bayılan var :) kaldı ki ben insanları tanımadan yargılamayı sevmiyorum.
Sen yorumu sil en iyisi başını ağrıtmayak, BAYAN yazınca bana cevap hakkı doğuyor.
SEn benim en büyük şansımsın...
Güzel
Çok tatlısın bunun her söylendiğinde totomda bir kalkma meydana geliyor gdslşgölsdöl
Gözlerin çok güzel. Güneş ışığında yeşil oluyor (YIL 2010 veya 2011, LİSE)
Hayatımda hiç iltifat almadım ki
Üzücü
Çok iyi birisiniz keşke herkes sen gibi olsa bır bayandan duydum.
bakıslar kanka ya sen?
Gözler
sen duygusal mısın
Yok aksine soğukkanlı bir insanım
burcun ne
Kova
senle uzunca konusalımmı?
Yok ya almim. Herkesten nefret ediyorum uygulaması bu😬
kırma ıcten bır ıstek ıkı kanka dost gıbı :(
Genelde o dostluk olarak kalmas hiç uğraşamam yeni bir sapıkla😬
ben kanka dedım kırdın kalbımı :(
Yaşınız küçük herhalde bu sitede kanka denilmez
sen konusmaya gelmıyorsunkı ama :(
Konuşmam için bir neden yok ki
boş ver o halde
Aynen boşverdim zaten. İyi geceler
Gülüşüm ile ilgiliydi
Bu gözlerin beni yakıyor...
Yakışıklı falan filan
Fiziğine her şey yakışır
Ellerin çok küçük ve şirin
Ben senin sadece mutlu olmanı değil, mutlu olduğunu da bilmek istiyorum.
“Sana hayranım” çok hoşuma gitmişti 😇
Zeki olduğumu çok ca duymusumdur
Hiç almadım iltifat neki
Üzdü
Bende
Çogu kişiden duygum iltifat bebek gibisin 😍
Güzelsin zaten başkasını bulursun görüşürüz..
Ýabanciyim pek turkcem yok
Çok merhametli ve özelsin.
Oksijen sana yariyor 😅😅
Sevgilim bana güzel kızım diyordu ama aldattı :)
Çok güzelsin bebeğim
Bebek gibisin
Hatırlamıyorum
Taş gibisin
At gibi kadınsın 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?