• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Hayatınızda aldığınız en güzel iltifat neydi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
45
Yapay Zekaya Sor

Herkes bir şekilde iltifat almıştır anne babasından, arkadaşından, sevgilisinden vs. Sizin aldığınız en güzel iltifat neydi?

Hayatınızda aldığınız en güzel iltifat neydi?
Hayatınızda aldığınız en güzel iltifat neydi?
Cevapla
Babalık Soruları En Güzel Soruları Sevgili Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • hectorline
    hectorline Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Valla çok var hangisini diyim ki... Geçen bir kız yengenin yanında ne hoş bir burnu çocuğun demişti. Tabii eşim olduğunu bilmiyordu kız. Sonra da eşim her zaman ki gibi bana Trip atıp kızdı 😪

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklı eşiniz niye güzel ki burnunuz kırın lütfen 😅

      Yorumla
    • hectorline
      hectorline
      +1 yıl

      Neden burnumu kırayım laa.

      Yorumla
    • hectorline
      hectorline
      +1 yıl

      Eşim haklı değil. Kız bana teklif etmedi ya sadece hoş bir burnu var dedi bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şaka yapıyorum sadece😊 eşiniz biraz kıskanmış ve bence gayet doğal bu

      Yorumla
    • hectorline
      hectorline
      +1 yıl

      Doğru valla eşim çok kıskanç yani o kadar çok kıskanç ki nasıl desem 🤔 mesela geçen gün instaya sadece kendi fotomu storiye attım vallaha agkayacakti neden ben yanında yokum diye. Ya bitanem bu kadar abartma dedim. Diyo kızlar görmesin hesabimdaki kızlarda kuzenim knk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eh bundan sonra birlikte paylaşırsınız

      Yorumla
    • hectorline
      hectorline
      +1 yıl

      Aynen öyle, iyi günler 🌼

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi günler

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • EventBoy
    EventBoy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 88%
    +1 yıl

    Üniversite de bahçede Oblomovu'u okuyordum. Sonradan akademisyen olduğunu ögrendigim bir hanımefendi yanıma yaklaşıp 'ileride olacak çocukların çok şanslı onlara ögretecek çok şeyin olacak' demişti.

    5
    8 Yorumla
    • dloohsouse
      dloohsouse
      +1 yıl

      Vayyyy

      Yorumla
    • EventBoy
      EventBoy
      +1 yıl

      İlerisi oldu çocuğum olmadı ama o hanımefendi prof. oldu :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu çok güzel bir anıymış kayda değer👍

      Yorumla
    • EventBoy
      EventBoy
      +1 yıl

      Evet beni de çok mutlu etmişti. Özellikle böylesine bilgi birikimi olan birinin bu sözü etmesi beni daha da mutlu etmişti.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eh artık sırada sizinde o bilgileri aktarmada o halde

      Yorumla
    • EventBoy
      EventBoy
      +1 yıl

      Ben üniversite sonrası biraz başarısızlıklar yaşadım ama umarım ileride gerçekleşir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gerçekleşir illaki yeter ki umudunuz bitmesin

      Yorumla
    • EventBoy
      EventBoy
      +1 yıl

      Elbette öyle tabi.

      Yorumla
  • meftun35
    meftun35 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    bir kız bana yakışıklısın baya deyip, şuran güzel buran iyi derken göz altların bile harika demişti :D ilk defa göz altıma iltifat aldım hahahahh :D :D :D

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yürüme şekilleri vol 1😅

      Yorumla
    • meftun35
      meftun35
      +1 yıl

      sjsjsjsjksjk :D :D :D

      Yorumla
  • Ynsçilmun
    Ynsçilmun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    "senin o gözlerin yok mu, alıp götürüyorlar beni.. Saatlerce seni susturup sana bakasım var"
    17 Nisan 2023🦁

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vayy bu çok güzel ya

      Yorumla
    • Ynsçilmun
      Ynsçilmun
      +1 yıl

      Ahahahshs öyleydi valla

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

46

Cevap

24

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Ben seni ne atarim ne satarim ne takas ederim diyen kocam bosadi : ))

    Ama burdan biri simdi etiketlemiyim " ruhu asil kadin " demisti bana.

    Sanal manal ama aldigim en guzel iltifatti.

    Ha bir de "senin gibi anne olmaz " diyende cok oldu ☺

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne desem bilemedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😀❤ hahah cok yorumsuz ❤

      Yorumla
  • TokEvinAçKedisi_
    TokEvinAçKedisi_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Sen evde kalmayacak kadar güzel bi kızsın bence demişti biri. Herhalde yalan söyledi çünkü evde kaldım 🥲

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bence ev en iyisi

      Yorumla
    • TokEvinAçKedisi_
      TokEvinAçKedisi_
      +1 yıl

      Kendimi teselli ederken ben 😜😃😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkekleri bela etmeye gerek yok derken ben😅

      Yorumla
    • TokEvinAçKedisi_
      TokEvinAçKedisi_
      +1 yıl

      😃😃😃 sevgilerimi sunuyorum 😃

      Yorumla
  • RememberUS
    RememberUS Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Çok aldım da komiği “ senin annen arı mı? Bal gibi çocuk yapmış “

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahaha bu komikti ya

      Yorumla
  • uzatmaisterseen
    uzatmaisterseen Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevgilim arabasına çok değer verir bende ehliyetimi yeni almıştım sürterim arabasını diye sürmek istemiyordum bana şey demişti "arabama çok değer veririm istersen vur parçala sesimi bile çıkarmam" çok hoşuma gitmiştii ve daha niceleri varr

    1
    0 Yorumla
  • hepimizbirvedia
    hepimizbirvedia Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Kıymetli bir hazinesin... Demişlerdi. Hazine yok oldu.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel eleştiriydi sondaki cümle

      Yorumla
    • hepimizbirvedia
      hepimizbirvedia
      +1 yıl

      Teşekkürler. 🙃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Seyyah_Derviş
    Seyyah_Derviş Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 99%
    +1 yıl

    Gözlerime ve zekama yapılan iltifatlar oldukça hoşuma gidiyor.
    Ya senin?

    1
    19 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynısı diyeceğim ikonik olacak🤔

      Yorumla
    • Seyyah_Derviş
      Seyyah_Derviş
      +1 yıl

      Ortak iki noktamız varmış :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle olmuş😊

      Yorumla
    • Seyyah_Derviş
      Seyyah_Derviş
      +1 yıl

      Peki en son kim iltifat etti? Niye yaptı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hatırlamıyorum pek ama bir kız arkadaşım bugün güzelsin demişti galiba

      Yorumla
    • Seyyah_Derviş
      Seyyah_Derviş
      +1 yıl

      Bugün güzel olduğun içindir 😅
      Karşı cinsten gelince iltifat, daha bir çekici duruyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Karşı taraftan pek iltifat almıyorum ben beğenilmiyoruz ya da çekiniyorlar diye kendimi avutayım😏

      Yorumla
    • Seyyah_Derviş
      Seyyah_Derviş
      +1 yıl

      Gözlerini görseydim keşke, objektif olurdum. Sen iltifat derdin 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sapık derdim bence😅

      Yorumla
    • Seyyah_Derviş
      Seyyah_Derviş
      +1 yıl

      Hahaha bu daha mümkün 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bencede👍

      Yorumla
    • Seyyah_Derviş
      Seyyah_Derviş
      +1 yıl

      Baya sapık dendi şu an bana 😒

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Profili gören çoğu kişi öyle demiştir emin olabilirsiniz. Ben sadece dile getirdiğim için kötü olamam değil mi?

      Yorumla
    • Seyyah_Derviş
      Seyyah_Derviş
      +1 yıl

      Ne açık sözlü bir kadın.. Diyenlerin bir kısmı hâla iletişimde bir kısmı ise engelledi evet. Sanırım sen ikisi de olmayacaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Üzgünüm ama hayatıma bir de sapık bir kullanıcı almaya niyetim yok 😬

      Yorumla
    • Seyyah_Derviş
      Seyyah_Derviş
      +1 yıl

      Sadece fotoya bakıp böyle diyor olman da tuhaf.. Neyse yalvarmıştım üstelik ahah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sadece gelen bu halimi bilip gelsin imajı vermişsiniz bence pp ile ne düşünebiliriz ki başka

      Yorumla
    • Seyyah_Derviş
      Seyyah_Derviş
      +1 yıl

      Saklamaya gerek duymadım sadece.. Neyse iyi günler zeki kız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi günler Seyyah bey

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gözlerin çok güzel.. zaten herkes ya gözlerin çok güzel diyor ya da çok tatlısın diyo. Sexsilik falan yok sempatiden yürü demiş yaradan 🤣

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahahaha güzel eleştiri yaa

      Yorumla
  • Suuuuuuuuuuuuuu
    Suuuuuuuuuuuuuu Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 478 cevap paylaştı.

    “Bu kadın için tüm tır ve otobüslerimi satar ona yediririm anasını satayım”


    İyyyy g. erizekalı embesil hayatımda aldığım en iğrenç iltifattı.

    1
    0 Yorumla
  • Pufffyaa22
    Pufffyaa22 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 41%
    +1 yıl

    Bana değildi ama bir başkası için söylenen mükemmel bir iltifat duymuştum. Çocuk kız için " eğer onu tanımasaydım eksikliğini her sn hissederdim " demişti.

    1
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    sen bütün erkeklerin evlenmek ve çocuklarının annesi olmasını isteyeceği o kadınsın a, seni yetiştiren anne babanın ellerini ayaklarını öpmek istiyorum...

    1
    0 Yorumla
  • onlyteenage
    onlyteenage Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 525 cevap paylaştı.

    İkizler burcuyum evet. Aldığım en güzel iltifat entellektüel ve kıvrak zekam, hitabet yeteneğim. Manipüle etme konusunda da iyi olduğumu söylerler.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Geçen gun arkadasim azar'a girmisti
    Ben de yanindaydim kizlar arkadasina da bakalim dediler beni gosterdi. Gorunce bagirarak "aaa bal cocuk!! Sen ba misin kaymak misin neyden yapildin sen" dediler. Cok hosuma gitti

    1
    0 Yorumla
  • asinx
    asinx Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    İltifat sayılır mı bilmiyorum ama eski kız arkadaşım ayrılmadan önce "hayatına girdiğin insanın hayatını olabilecek en üst seviyeye çıkaracak kadar güzel seviyorsun" biraz duygulandım bunu yazarken...

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yazık olmuş

      Yorumla
  • berksvoice
    berksvoice Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    "Seni görünce göz bebeklerim bedenimi terk edip sana fırlamak istiyorlar" demisti biri.

    2
    0 Yorumla
  • Skn09
    Skn09 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    Yaşlılardan Ne Güzel Çocuksun Allah Anne Babana Bağışlasın Demişti
    VESSELAM

    1
    0 Yorumla
  • MrsCanselll-_
    MrsCanselll-_ Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 301 cevap paylaştı.

    İçindeki ateşi gizli tutup bana gösterişine bayılıyorum..

    1
    0 Yorumla
  • QueenOfTheFate
    QueenOfTheFate Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 940 cevap paylaştı.

    Çok içten bir "çok seksisin," başkasının en son söylediği "ateş gibisin" lafları aklımda.

    1
    0 Yorumla
  • ShineAydii
    ShineAydii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 30%
    +1 yıl

    benim en güzel aldığım iltifat çok güzelsin ve naziksindi.

    1
    0 Yorumla
  • P4nch_
    P4nch_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 86%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı.

    Bak şimdi düşündüm de ne sallasam diye bulamadım. Insanlar cok guzel sallıyor 😂

    1
    0 Yorumla
  • taetae333
    taetae333 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    koreli bir kız çok güzelsin demişti bir de genelde gözlerime iltifat alırım

    1
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Eşim çok şanslı bir adam olduğunu söyledi..

    1
    0 Yorumla
  • mine13
    mine13 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Zeki ve akıllı olduğumu söylerler ama dalga mı geçiyorlar bilemem :D

    1
    0 Yorumla
  • seyda028
    seyda028 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Sıradan iltifatlar dışında çok begendgm bı iltifat almadm

    1
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Senden çok güzel bir baba olur.
    Hayatım boyunca unutmayacagım bir iltifattı.

    1
    0 Yorumla
  • karsiyakaliali
    karsiyakaliali Takip Et
    Master Yaş: 61
    +1 yıl

    İnşaat mühendisiyim. Aynı şirkette çalıştığım yaşı benden hayli küçük bayan meslektaşım "Ali bey yaslarimiz denk olsa ne iyi olurdu" demişti. Hayli yıl geçti unutmadım.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    servisteki kız gamzelerini yerim demişti sonra bana açıldı felan sevgili olmuştuk sürekli gamzelerimi sıkıp beni öpüyordu

    1
    0 Yorumla
  • yel__da
    yel__da Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 54%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 567 cevap paylaştı.

    hiç almadım bn :/ bir kız çok kabasın demişti. bu kabul olur mu

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu sanki eleştiri olur

      Yorumla
    • yel__da
      yel__da
      +1 yıl

      hmm :( tüh

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Cok aldimda en guzel iltifatlar 20yasindaki kizlara tas cikarirsin fizik gorunus

    1
    0 Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.

    Üniversite zamanında bir kız hamamböceği bile senden daha yakışıklı demişti.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kafalar çirkin heralde ne diyim

      Yorumla
  • Cynefin
    Cynefin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Şiir yazılmıştı ya iltifatları sollar

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok iyi

      Yorumla
  • HüSeYiN_3301
    HüSeYiN_3301 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 68%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 978 cevap paylaştı.

    24 yıldır ilişkim olmadı abla.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah korumuş işte daha ne

      Yorumla
    • HüSeYiN_3301
      HüSeYiN_3301
      +1 yıl

      Sevmek sevilmek ilgi görmek benimde hakkım ilgiye sevgiye çok açım ve fiziksel engelli olduğum için dışlanıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Buna üzüldüm ama elimden bi şey gelmez maalesef

      Yorumla
  • asuasuasuman
    asuasuasuman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen konuşurken.. sözlerin hiç bitmesin istiyorum..

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevilen insanlar varmış...

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Öyle biri geldi geçti hayatımdan..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gitmesi yazık olmuş

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Beni gitmek zorunda bıraktı..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu daha da acı..

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Öyle..

      Yorumla
  • ᐯEᖇIᖴIEᗪ
    ᐯEᖇIᖴIEᗪ Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Senin nur cemalinle bütün alem Ziya olmuş demişti.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok iyiymiş bu da

      Yorumla
  • _SevimsizSapiens_
    _SevimsizSapiens_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Annem dışında hiçbir bayandan iltifat almadım.

    1
    30 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlerde alırsınız belki de o güzel iltifatları

      Yorumla
    • _SevimsizSapiens_
      _SevimsizSapiens_
      +1 yıl

      Sanmıyorum ya, sözüm meclisten dışarı ama kadınlar dışını beğenmediğinin içini merak etmiyor. Bu yüzden de benimle bir ilişki düşünmüyor. Siz beğenmediğiniz birisi için yakışıklı ithamında bulunur musunuz? Hayır tabiki.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben daha çok karizmaya ve zekaya odaklandığım için yakışıklılık ikinci plana düşüyor. Mesela İbrahim Çelikol yakışıklı değil ama adamdaki karizma yeter

      Yorumla
    • _SevimsizSapiens_
      _SevimsizSapiens_
      +1 yıl

      Yakışıklı değil mi? Yakişikli değil mi? Dur bir daha sorucam :) yakışıklı değil mi? Yahu o adam yakışıklı değilse senin kafandaki yakişikli erkek profilini baya merak ediyorum :) herif baya yakışıklı nasıl yakişikli değil?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkesin yakışıklı tanımı farklı işte o adam bana yakışıklı gelmiyor hatta bence çirkin bile diyebiliriz nerdeyse ama adamın karizması çok etkiliyor beni. Yani bence göreceli bunlar

      Yorumla
    • _SevimsizSapiens_
      _SevimsizSapiens_
      +1 yıl

      Valla o herifin yanında ben 💩💩💩 böceği gibi kalırım heralde :) Herif uzun boylu ve fit. Ben kelim la. Kel bildiğin kel :) kız milleti saç saç diye ölüyor resmen. Ne saçmış arkadaş ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Saç önemli buna lafım yok cidden. Ama bakın kemdiniz dediniz adam fit yani sğorla yapılabilecek bi şey o. Boy konusunda bi şey diyemem ama kızların uzun boy takıntısını anlamıyorum. Bence kısa bir kızın yanında 190 olmamalı yani

      Yorumla
    • _SevimsizSapiens_
      _SevimsizSapiens_
      +1 yıl

      Spor konusunda bende bir şey demiyorum ama saç ve boy nedir arkadaş ya? Saçımı ben mi döküyorum ki beni kel diye yargılıyorlar? Boyum 173 ama kısaymışım :) Boyumu ben mi ayarladım sanki de kısa diye yargılıyorlar? Cidden kadınlar fazla komiksiniz 😂 bakma gülünecek bir şey yok ortada ama kafaya tak tak nereye kadar demi? Eskiden üzülüyordum ama artık olaylara joker gibi gülerek tepki vermeye başladım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eski sevgilim 1.70 ti bence boyunuza göre biri olur illaki ama saç konusunu bilemem bazılarına kel insanlar daha cazip geliyor. Var mı evet var bu tip kızlar. Ya da saç ekimi olabilir biraz masraflı ama özgüven için iyi bir yol

      Yorumla
    • _SevimsizSapiens_
      _SevimsizSapiens_
      +1 yıl

      Ben kendimi beğeniyorum ki, benim kendimle bir sorunum yok ama kızların benim tipimle sorunu var. Kaldı ki sırf onlar beğenmiyor diye saç ekimi falan yaptırmak istemiyorum. Maddi durumum kötü değil ama değmeyecek insanlar için kılımı bile kıpırtdatmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu sizin tercihiniz tabiki eğer siz kendinizle mutluysanız zaten başka söze gerek yok ki. Kızlar olarak tuhaf varlıklarız neyi neden sevdiğimiz bazen çok karmaşık olabilir

      Yorumla
    • _SevimsizSapiens_
      _SevimsizSapiens_
      +1 yıl

      Sözüm meclisten dışarı ama biraz ap*tll olarak görüyorum ben kadınları :) nedeni ise duygusal manipülasyona fazlası ile açık olmanız. Yeterince zeki bir erkek sizi pekâlâ kullanıp atabilir. O yüzden kadınların beni yakışıklı ya da çekici bulmamasını pekte dert etmiyorum açıkçası 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu durum erkekler içinde geçerli o zaman. Erkeklere de cinsellikle yaptıramayacakları şey yok kadınların. Yani her şey karşılıklı aslında

      Yorumla
    • _SevimsizSapiens_
      _SevimsizSapiens_
      +1 yıl

      Şahsen aşık olacağım kadının beni cinsellikle tehdit etmesine üzülürüm. Daha doğrusu ona yakıştıramam bu kadar düşük bir hareketi :) hadi beni göremezsin, ayrılırım, bu iş biter dese falan neyse ama sırf vermedi vermeyecek diye bir kadına kendimi ezdirmem. Ben onun kişiliğini, karakterini, samimiyetini seviyorum ve bunlarda mahrum kalırsam üzülürüm.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben sadece örnek verdim sizin verdiğiniz gibi yoksa ciddi ilişkilerde bunun olması normal bir şey değil zaten

      Yorumla
    • adriii
      adriii
      +1 yıl

      Bayan demedesen belki alırsınız efendim

      Yorumla
    • _SevimsizSapiens_
      _SevimsizSapiens_
      +1 yıl

      Bayan bayan bayan :) bak geldin baydın bile hemen :)

      Yorumla
    • adriii
      adriii
      +1 yıl

      Iyy kız ya da kadın desene

      Yorumla
    • _SevimsizSapiens_
      _SevimsizSapiens_
      +1 yıl

      Yok gerek yok, kendimi kasamam. İçimden nasıl geldiyse öyle konuşurum ben. Bayan kelimesi de gayet yerinde bir cümle. Bazen cidden bayıyor kadınlar. Mesela senin şu tavrın falan acayip itici. Haa öyle değilsen bile üzerine alınma, yaran mı var ki gocunasın demi?

      Yorumla
    • adriii
      adriii
      +1 yıl

      Heee? Ben itici değilim tavrımda degil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @adriii @_sevimsizsapiens_ bayılıyorsunuz kavga etmeye galiba ikinizde ama kozlarınızı özelde mi paylaşsanız acaba

      Yorumla
    • _SevimsizSapiens_
      _SevimsizSapiens_
      +1 yıl

      O yazsın ben ne yazacağım :) en iyisi sen yorumu sil ikimizden de kurtul :)

      Yorumla
    • adriii
      adriii
      +1 yıl

      Pardon soru baylaşan kişi sorunu işgal ettiğim için özür dilerim kendi adıma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @adriii @_sevimsizsapiens_ ve sonunda bu çiftimiz evlenir😅

      Yorumla
    • adriii
      adriii
      +1 yıl

      Soru sahbicim olmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @adriii şakaydı zaten ciddi değildim siz tartışınca uğraşasım geldi😅

      Yorumla
    • adriii
      adriii
      +1 yıl

      Konuş konuş sende anladım şaka olduğunu

      Yorumla
    • _SevimsizSapiens_
      _SevimsizSapiens_
      +1 yıl

      Bak mesela ne diyecek dıye bekledim :) olmaz dedi yapıştırdı cevabı :) sanki kendisine bayılan var :) kaldı ki ben insanları tanımadan yargılamayı sevmiyorum.

      Yorumla
    • adriii
      adriii
      +1 yıl

      Aaa anti oldu üzüldüm ama sen sevmeyince..

      Yorumla
    • _SevimsizSapiens_
      _SevimsizSapiens_
      +1 yıl

      Sen yorumu sil en iyisi başını ağrıtmayak, BAYAN yazınca bana cevap hakkı doğuyor.

      Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    SEn benim en büyük şansımsın...

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel

  • NikalBoi
    NikalBoi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Çok tatlısın bunun her söylendiğinde totomda bir kalkma meydana geliyor gdslşgölsdöl

    1
    0 Yorumla
  • Varyemezteyze
    Varyemezteyze Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Gözlerin çok güzel. Güneş ışığında yeşil oluyor (YIL 2010 veya 2011, LİSE)

    1
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı.

    Hayatımda hiç iltifat almadım ki

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Üzücü

      Yorumla
  • MütevaziBeyefendi
    MütevaziBeyefendi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Çok iyi birisiniz keşke herkes sen gibi olsa bır bayandan duydum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    bakıslar kanka ya sen?

    1
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gözler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sen duygusal mısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok aksine soğukkanlı bir insanım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      burcun ne

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kova

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      senle uzunca konusalımmı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ya almim. Herkesten nefret ediyorum uygulaması bu😬

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kırma ıcten bır ıstek ıkı kanka dost gıbı :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Genelde o dostluk olarak kalmas hiç uğraşamam yeni bir sapıkla😬

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben kanka dedım kırdın kalbımı :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaşınız küçük herhalde bu sitede kanka denilmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sen konusmaya gelmıyorsunkı ama :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Konuşmam için bir neden yok ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      boş ver o halde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen boşverdim zaten. İyi geceler

      Yorumla
  • Beril956
    Beril956 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Gülüşüm ile ilgiliydi

    1
    0 Yorumla
  • Elfida277
    Elfida277 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu gözlerin beni yakıyor...

    1
    0 Yorumla
  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Yakışıklı falan filan

    1
    0 Yorumla
  • primadonna_girl
    primadonna_girl Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Fiziğine her şey yakışır

    1
    0 Yorumla
  • rujekra0
    rujekra0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 90%
    +1 yıl

    Ellerin çok küçük ve şirin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben senin sadece mutlu olmanı değil, mutlu olduğunu da bilmek istiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • bireylulmeselesi_
    bireylulmeselesi_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    “Sana hayranım” çok hoşuma gitmişti 😇

    1
    0 Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Zeki olduğumu çok ca duymusumdur

    1
    0 Yorumla
  • lavinya3435
    lavinya3435 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Hiç almadım iltifat neki

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Üzdü

      Yorumla
    • lavinya3435
      lavinya3435
      +1 yıl

      Bende

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çogu kişiden duygum iltifat bebek gibisin 😍

    1
    0 Yorumla
  • ecemeroglu
    ecemeroglu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Güzelsin zaten başkasını bulursun görüşürüz..

    1
    0 Yorumla
  • Mercsn
    Mercsn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ýabanciyim pek turkcem yok

    1
    0 Yorumla
  • Sevda_pınarı
    Sevda_pınarı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Çok merhametli ve özelsin.

    1
    0 Yorumla
  • werser00
    werser00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Oksijen sana yariyor 😅😅

    1
    0 Yorumla
  • me_and_sky
    me_and_sky Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Sevgilim bana güzel kızım diyordu ama aldattı :)

    1
    0 Yorumla
  • sᴇʟiɴcan
    sᴇʟiɴcan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Çok güzelsin bebeğim

    1
    0 Yorumla
  • pirpirella000
    pirpirella000 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Bebek gibisin

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Hatırlamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • yesim_gulsel
    yesim_gulsel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Taş gibisin

    1
    0 Yorumla
  • The_İnci
    The_İnci Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    At gibi kadınsın 😄

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Hayatınızda aldığınız en güzel iltifat neydi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hayatınızda aldığınız en güzel iltifat neydi? 6 cevap verildi
Hayatınızda aldığınız en güzel iltifat neydi? 26 cevap verildi
Hayatınızda aldığınız en güzel iltifat neydi? 22 cevap verildi
Hayatınızda duyduğunuz en güzel iltifat neydi? 10 cevap verildi
Hayatınızda duyduğunuz en güzel iltifat neydi? 70 cevap verildi
Hayatınız boyunca aldığınız en güzel iltifat neydi, sizi neden bu kadar etkiledi? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨