Şiir nasıl sizce düz yazdım böyle bir amacım yok yorumunuzu merak ettim?

Rüya görüyorum
Boynumda asılı bir ip
Altımda bir tabure
Birinin vurmasını bekliyorum
Uyanamıyorum

Rüya görüyorum
Elimde keskin jilet
Kesilmeyi bekleyen damarlarim
Birinin dur demesini bekliyorum
Uyanamıyorum

Rüya görüyorum
Kafamda bir silah
Tetikte benim parmağım
Şarjör boş olmasını istiyorum
Uyanamıyorum

Rüya görüyorum
Bir Dünyada yaşıyorum
Herkes başıma dert
Hepsinin ölmesini istiyorum
Uyanamıyorum

Şiir nasıl sizce düz yazdım böyle bir amacım yok yorumunuzu merak ettim?
Cevapla