O daha başarılı, o daha güzel, o daha zeki, O daha şanslı gibi düşünüp enerjinizin düştüğü oldu mu?
https://youtu.be/ICevA41rNH8
https://youtu.be/ICevA41rNH8
Kıyasladığım oldu ama bu modumu düşürmedi. Başkasının benden daha yakışıklı olması konusunda elimden bir şey gelmez bu yüzden modumu düşürmeye lüzum yok.
Cevap
6Cevap
Hayır olmuyor kendimi sadece kendimle kıyaslıyorum çünkü başkalarının başarısı benim umurumda değil
Kıyaslamam beni beğenen böyle beğensin
Sadece alacağım ürünleri kıyaslarım
Olmadı
Hayir En İyisi Benim
Ben butun insanlardan daha ustunum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?