Hangi durumlarda kendinizi başkalarıyla kıyaslarken bulursunuz?

Hangi durumlarda kendinizi başkalarıyla kıyaslarken bulursunuz?

Hayır olmuyor ben kendimi her zaman kendim ile kıyaslarım sadece çünkü kimse ile yarış halinde değilim yani bir kişi benden iyi de olabilir kötü de olabilir sonuç olarak başkalarının hayatına bakmam çünkü onda ki imkanlar ya da onun yaptıkları farklıdır benim yaptıklarım farklıdır ben her zaman için kendi yaptıklarıma bakarım hatam varsa kendimi geliştirirdim bunun dışında da kimseyle kendimi kıyaslamam her zaman daha iyi olmak isterdim
Bazen dünya harikası gibi kızları gördüğüm zaman bunlar kadınsa biz neyiz oluyorum 😅 ama haset ederek değil aşırı beğeniden doğan bir durum. Kendimi olduğum gibi kabul etmiş olsam da bence içten içe herkes en az bir defa da olsa bu kıyas durumuna girmiştir. Yalnızca ego zedelemesi olmasın diye dile getirmezler
Kıyası olumlu anlamda yapmaktan yanayım. Kişinin kendisini duygusal durumu açısından değerlendirmesi ya da bir başkasına gıpta ederek bakması olumlu bir durum ama bunu hasetlik ve kıskançlık anlamında hiç yapmadım yapmam. Bence insanın kendine yapacağı en büyük hakaret bu olur. Keyifli günler..
Teşekkürler canım ♥♥
Rica ederim smellim 🖤🍻
Bunu bana yapanlar oluyor lakin ben kendime bunu yapmıyorum, en sevdiklerim farkında olmadan yapıyor bana bunu, biliyorum niyetleri kötü değil , herkesi de olduğu gibi kabul ettim
Cevap
21Cevap
Yok başkaları umurumda değil kendi hayatıma odaklayım. O öyle ben niye böyleyim diye asla kıyas yapmam.
hiç kimseyle kendimi kıyaslamadım bu güne kadar. gerek duymadım.. hayatım hep zorluk mücadeleyle geçti bazı şeyler kolaylaşmalı bence. dediğim olmuştur bazen
Evet bir tane felsefe alaninda doktora yapan bir kiz youtuber var acayip kiskandim muazzam kapasitede.
Zeka konusunda genelde tek hayran kaldığım şey o çünkü
Bu hataya düşmüyorum. Kendimi sadece dünkü benle kıyaslarım ‽
eskiden yaptığım oluyordu ama farklı olduğumu anladım artık
Hayır ne kendimi ne de başkalarını kıyaslamayı sevmem. Bunu sadece eşyalar için yapıyorum
Hiç kıyaslamadım, kendi değerimin ve kalitemin farkındayım
Geçmişte oluyordu, artık olmuyor. Sadece kendime bakıyorum
Kendimi, geçmişteki benle kıyaslarım yalnızca... 😈
Oluyor maalesef yerinde olmak istediğim bir kaç kişi var
ülke kadını bunu yapmaktan vazgeçsin artık! sürekli kıyas
Kendimi başkalarıyla kıyaslamak yerine bir gün önce ki benle kıyaslıyorum..
Dış görünüş olarak. Merhaba ben 25 yaşındayım sence nasıl bir yüzüm (tipim) var profil fotoğrafıma bakıp yorumlar mısın beğenmiyorum kendimi.
Kıyaslama işini sevmiyorum hiç
Zaman zaman oluyor ve bu en lanet illet.
Pek olmaz. Peki senin?
Olmuyor
Tek rakibim yine kendim 😂
Hayır adetim değil neysem oyum
Hayır. İnsanları kıyaslamam ürün değil hiç kimse.
Hayır kıyaslamam
Hayır, bir elde beş parmak var beşi de bir değil.
Bazen oluyor
Nadiren
olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?