Çok bunaldım ve çıkış yolu yok, özellikle mi sınanıyorum?

Bu ev bana dar geliyor, bu ev beni basıyor. İmtihan içinde imtihan. Bazen sabredip olumlu düşünsem de çok zorluyor sabır denen şey kalmadı. Durumum biraz sıradışı. Annem çok düzensiz pis bir kadın. Ne kadar çabalasam da evi düzenli temiz tutmak imkansız. Mümkün değil arkadaşlar. Yıllardır saçımı süpürge ettim nafile. Saçlarım stresten döküldü. Yaşıtlarım gezip tozarken ben annemin pisliklerini nasıl temizler düzenlerim onu düşündüm evle uğraştım. Yine de eve misafir gelince utanıyorum. Bayram yaklaştkça beni sinir basıyor. Evde özgürce hareket edemiyorum. Kısıtlanmış hissediyorum. Ferahlık hissedemiyorum. Sürekli sinirleniyorum. Artık yeter. Sonu yok bunun.

Çok bunaldım ve çıkış yolu yok, özellikle mi sınanıyorum?
Cevapla