Güncellemeler
+1 yıl
Bunun yüzünden evde oturamıyorum bile sabah gidip aksam gelmek dışında bir çözüm bulamıyorum. Başka önerileri olan var mı?
Kız kardeşim çok negatif enerjili *ptal , bana sürekli sataşıyor nefret ediyorum artık. Ona ne yapmalıyımda bana çektirdikleri burnundan gelsin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kız kardeşinle aranız çok mu kötü?🙄
Beni çekemiyor ne yaptıysamda olmadı iyilikten falan anlayan bir insan değil karateri ve huyu böyle
Yaşı kaç acaba?
32
Kız kardeşinin yaşını sordum. Yanlış anlaşılmadın değil mi?
Benim de ablamla çok kötü geçirdiğim zamanlar oldu. Sana şöyle söyleyeyim ona yaptığım bir zorbalığı yıllar sonra abimle sramızda konuşurken o farkına varmamı sağladı. Bundan çook utanmıştım ama bilerek yaptığım bir şey değildi k yıllarda aile içi gerginlik çok fazlaydı ve ablam ve beni rekabet halinde büyütüyorlardı. Annem ablamın iyi yanlarını bana söyleyip beni kötülüyorken ablama da tam tersini yapıp beni övüyordu. Bu ister istemez kardeşler arasında bir kıskançlığa dönüşüyordu. Neyse bunu kasıtlı mı yoksa bilmeyerek mi yapıyorlardı bilmiyorum ama çok şükür ablamla aramız şu an çok iyi. Nişanlandığı dönem birbirimize kenetlenmiştik. Bence bunda ailenin payı da olabilir canım bu sebepten önce sorunun ne olduğunu anlamaya çalış.
Rekabet falan yok ama kendisi beni asla çekemiyor onun tarafından vardr rekabet. Rekabet edebileceği biri bile değilim ben ki üstelik insan kardeşi veya ablasyla rekabet etmemeli işte karakteri kötü bunu anlatmaya çalışıyorum.
Gitsin arkadaşıyla rekabet etsin bu nasıl bir mantıksızlk psikolojisinin bozuk olduğuna adım kadar eminim hatta delirmiş kafayı bozmuş bunu annemin arkadaşlarıda fark etmiş koskocaman kadınlarla bile rekabet halide. Ama gel Gorki bir şey yapamıyoruz annem Küçükken bile dovmemiş belki dövselerdi birazcik aklı başında olurdu
Ya insan olduğumuzu unutma kardeşler arasında kıskançlıkta olmamalı ama oluyor. Sorunlarını çözmen gerek bunu evden kaçarak yapamazsın canım. Ben de ablama çok zorluklar yaşattım. şu an bunlar için çok pişmanım ama bunun tek taraflı olmadığını biliyorum. Bence al karşına ciddi manada konuş ondan nefret etmiyorsun ya da o senden nefret etmiyor sadece ikiniz de zor bir dönemden geçiyorsunuz. Sana göre sen daha haklı olabilirsin, daha çok yorulmuş ve dışlanmış olabilirsin ama bence abla olarak senin onu karşına alıp konuşman daha doğru olur😊
Böyle bir insanla ne konuşulur sence? Niye konuşayım seninde dediğin gibi dışlanmış biri olarak sadece işleri düşünce yalakalık yapıyor lar en çokta bu sinirimi bozuyor.
Karakteri bozuk mayası bozuk annemden nasıl böyle biri çıktığına hayret ediyorum bu kesin bir gerçek. Kendini düzeltsin hata yapan herkesi biz Düzeltemeyi biraz büyüsün artik hatalarının yanlışlarının farkına varsın. Kücük çocuk değil artık
Sen = ben diyebilirim inan bana senin bahsettiğin bu olaylar benim tam ergenlik dönemlerime denk geldi. Hala atlatamadığım ailemden nefret ettiğim o kadar çok şey var ki ama inan bana her şey gider de kız kardeş kalır. Lütfen buna inan. Gerçekten kız kardeş bambaşka bir şey bunu tatmadan bilemezsin.
Bende nefret ediyorum ve senin ergenlik döneminde yaşamışsn ama benim buhyasta hala bitmeyen kabus ergenlikten çıkamayan ve sorumsuz bir ev üyeleri olduğu için
Biz de aile daha çok çıkarcı bir durumdaydı sanki. Yani ikimizin de zaaflarından yararlanıyorlar gibi🤦♀️
Bunlar kesinlikle öyleler bana iyi davrandıklarında kesin diyorum bı altında bişey var asla durduk yerde iyi davranmazlar çünkü
Kız kardeşin aşırı sinirli biri galiba
Evet geriz*kanın teki kimse mutfağa giremeyecek kimse kendine yemek yapmıycak herşeyi o yiyecek lavaboyu islatmayacak saçma sapan arzu ve istekleri var nefret ediyorum artık
Kendi beceriksizliğini başkalarına yüklüyor biseylr kırdı onu bile bize suç buluyor bu isteklerindende temiz olduğu anlaşılmasn asla temiz biri değil sadece kendinden başka kimseyi istemiyor aşırı derecede bencil
Onu sinirini hoplatmak kolay o zaman
Burnundan fitil fitil getirmek istersen önce onu sinirlendirmekle başla
Şeytan görsün o yüzünü
O evden ayrı bir yere geçmek gibi bir durum yok mu
Keşke olsa o kadar çok istiyorum lanet yaratık. İş bulsam bile hemen taşınamam nasıl geçeceğim? Nefret ediyorum bu aileden annemden de nefret ediyorum aşırı sorumsuz biri olmasaydı bu aile böyle başına buyruk olmazdı hepsi birbirinden sorumsuz.
Ailen onu çok fazla simartmis anlaşılan
Benim öyle kardeşim olsa ağzını burnunu kirar hastanelik ederdim
Bu da benim sınavım gibi bunu çekiyorum küçüklüğümden beri başıma bela. Anne baba hep sorumsuzlardi işte. Böyle yetişti kendi di başına. Oka falanda okumayınca cahil cühela herşeyi ben bilirim edasıyla yetişti
Peki ne yapmayı düşünüyorsunuz
Keşke var ya bunun biri ağzını burnunu kırsa bu yaptıklarını yapamasa başka bir şey istemem ama hep dua ediyorum bana çektirdiklerini illaki biri onlaraa yaşatsın
O şımarttklari birgün bunların ağzına sicinca şikayetlenmiycekler o zaman. Umurlarinda değil herkes kendi hayatını yaşıyor diyorum ya aile bencil. Aile bile diyemiyorumda ben işte. Bu evi hic aile olarak göremiyorum maalesef
O zaman evlen kurtul oradan başka çare görünmüyor ama eşin olacak kişiyi iyi seç
Ne yapcam bu evden kesin kurtuluş yolları bulmam lazım. Bu lanet yaratık bu evdende asla gitmez herşeyi sahiplenmiş o salklarmda gıkı çıkmıyor herkes halindem memnun bu *ptaln neyinden çekiniyor neyinden korkuyorlarsa onların başına musallat olsun birazda banane ben çekeceğim kadar çektim daha fazla tahammül edemiyorum
Eşimi nasıl iyi seçerim bilemiyorum bunlar yüzünden de kötü bı evlilik yapmak istemiyorum
Ya kendin bulacaksın ya da görücü usulü birini tanıyıp eveleneceksin
Görücü usulüyle evlenmem hiç sıcak bakmıyorum. Ciddiyetlri yok ciddi değilsem niye geliyorsun
O zaman kendin bul diyecem de bulana kadar da senin psikolojin daha da kötüye gidecek gibi duruyor
Ya benim evlenmem için hemen evlenmem lazım öyle bekleyemem işte senin dediğine göre evlen kurtulluk bişeyse zaten bunlar benim psikolojimi bozuyorlar
Düşünecek birşeyde yokki aile olarak görmüyorum asla aileye benzer bir şey değil asla da aile olmadık biz
Belki absürt olacak ama hani seni tanisam ben alırdım ailenden de kilometrelerce uzakta yaşardın ee benim ailem de uzakta bir sen bir ben. Ama bilmiyorum Allah yardımcın olsun
Benimkide absürt olacak ama bu aileden kurtulmam için evlenmeyi bile kaçarak ancak herhalde o şekilde olur. Amin amin bana rahat yüzü göstermeyenlerimde yüzü gülmesim inşaallah
Gerçekten elllerim titriyo ama sinirden birgün bu yaşattıklarnın sonucunda pişman olacaklar
Mahsuru yoksa özele gelir misin bi konuşalım senle
Olur geleyim
Takma umursama daha çok kudurur
Zaten öyle yapıyorum da hayvanı alıp yere yatrmak istiyorum artık demmkki istediği bu biri beni gebertsin diye uğraşıyor sanırım istediği neyse ben çözemiyorum