Sizce hangisini seçerdiniz nedenini yazarsanız sevinirim
Sevdiğin insanla küçük ama huzurlu evde yaşamak
Büyük bir evde yalnız yaşamak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce hangisini seçerdiniz nedenini yazarsanız sevinirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sevdiğine olunca zaten o alan güzeldir daha çoğunu aramam o olsun yeter mekanın özellikleri onemsiz
Sevdiğin insanla küçüğü büyük yaparsın
Peki büyük yapamıyorsun
Senin düşüncen
Hayır yanlış yazdım peki büyük yapamıyorsan küçüktede yaşarmısın
Yaşardım onla heryerde her şekilde yaşardım
Anladım teşemkürler
Rica ederim 🙏🙏
Yalnığa alışkın biriysen, tek başına büyü ev
İlki tabiki
Neden?
Yalnızlıktan sıkılırım sevdiğim olsun yanımda hemde eğlenceli olur
Anladım teşekkürler
büyük bir evde yanlız nedenini bilmiyorum