Aşırı Kin tutmak, aşırı öfkelenmek, nefret beslemek hakkında ne düşünüyorsunuz?

Genel bi soru
Güncellemeler
+1 yıl
Kin tutmayan, öfkelenmeyen insanlara soruyorum. Size kötülük yapılınca teşekkür mü ediyorsunuz? Mesela size tokat atan birisine siz çiçek mi uzatıyorsunuz? Merak ediyorum. Kin tutmama, Öfkelenmeme formülünüz nedir? Allaha havale etmek falan demeyin. Ciddi soruyorum.
Aşırı Kin tutmak, aşırı öfkelenmek, nefret beslemek hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla