İçine kapanık olan kişilerde ilerde öfke sorunu, agresif tavırlar, zarar verme gibi şeyler oluşuyor mu?

İçine kapanık olan kişilerde ilerde öfke sorunu, agresif tavırlar, zarar verme gibi şeyler oluşuyor mu?
Cevapla