
İyileştirici
İyileşen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Benim hiç ilişkim olmadığı için ikisi de değilim maalesef. zaten aşk yok ama bir gün biri beni severse benim gibi yalnız ve kırılmış birisi olacak
Hangisini seçeceğimi bilemedim. Sanırım belirli dönemlerde bu değişiyor. Bazen eşim iyileştirici oluyor bazen de ben onun için iyileştirici oluyorum. Bu soruyla da ne kadar sağlıklı bir iletişimimizin olduğunu farkettim :)
İlişkilerde dişil enerjiye hakim olan taraf ben olduğum için iyileştirme görevini görüyorum. Tabi tek başıma bir şey yapamam, karşı tarafın hem kendine hem de bana sorgusuz sualsiz güvenmesi lazım
Cevap
4Cevap
Hep hastalarda bana denk geliyor, biri de beni iyileştirse ne var sanki?
İyileştirici rolünü üstlenmeyi seviyorum..
İyileştiren taraf oluyorum sanırım
Yanan oluyorum
hee iki taraf
Toksik davranan
Son 3 ilişkimde her ikisi de olmuyor
İglestici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?