
Sizi belli bir kalıba sokmaya çalışan sevgiliyle ilişki ne kadar sağlıklı yürür?
#mutlusabahlar
#kuşumHuzurlu

İnsanlar özgür ruhlu varlıklardır ne zaman esaret hisseder o zaman hayatınızdan kayar giderler o yüzden bu insanı kendi istediğiniz kalıba sokmaya çalışmak yerine tüm varlığı ile oldugu gibi sevmeyi hataları kusurları yanlışları ile kabullenmeyi ogrenebilirsek daha mutlu oluruz insanlar kadın erkek farketmiyor çok özel dir
Yine dökturdün :)
Teşekkür ederim 😊😊
Eig için teşekkür ederim 😀
insanların farklılıklarının , bir cesit zenginlik oldugunu algılayamamış kişilerin çaresizlikeri.. o anda kabul etse bile ilerde " sen boyle degildin, cok degistin" gibi cümleler çıkıyor ortaya. Halbuki o özünde buydu..
Ayrılıkların çoğu bu sebepten meydana geliyor..
Cok guzel analiz...
Senlik diil, beni cekemeyen cok :)
Yürümüyor öyle ilişki pek
Hiç yürümez
Cevap
9Cevap
Ruh sağlığın bozulur ve sen olmaktan çıkarsın sonrada terk edilirsin , yani her şekilde yürümez.
Herkes seveceği kişiyi olduğu gibi kabul etmeli. Önce sevmeye karar verip sonra değiştirmeye, bir kaliba sokmaya çalışmamalı. Aksine önce tanımalı, çozmeli huyunu suyunu anlamalıdır.
Karsimdaki insan beni değiştirmeye ve kendi kurallarını benim hayatımın odak noktası yapmaya çalışırsa iliski yürümez. Sadece ben degil herkes icin geçerli bu bence. İliski yürüyor sananlarda eskilerin bir tabiri vardır: cicim aylarındadir😂 o zamanlar gecince başlar sorunlu dönemler😂
Kesinlikle haklisin...
Olabilir de olmayabilir de kalıba göre değişir. Su gibi olabilirim..
Insanlar degismez. Ya sürekli kavgalar çıkar ya da biter. Sağlıklı yürümez.
Kesinlikle..
Kimsenin oyuncak bebegi olamam. Öyle biriyle hayatı paylaşamam kusura bakmasın. Kimse kimseyi bir kalıba sokamaz zaten buna da kalkışmamalıdır. En başında sana göre biri değilse anlayıp yolları ayırırsın zaten.
Pastamiyim ben kaliba sokacak beni 😊 hiç sevmem ne sekile girerim nede sekile sokarim iki tarafta dogruyu yanlişi bildikten sonra ilişki daha güzel olur, eger bir sefer sekile girersen hamur gibi yogurur seni insan özünden benliginden cikar🤨
Kalıba sokmaya çalışan kişi için de, kalıba sokulmaya çalışan kişi için de çok yorucu olur.
İnsanlar sevdikleri için değişmeye çalışsa da bu çok küçük ölçülerde olur.
Kendini zorladığı ve yıprattığıyla kalır..
Yurumez belli bir yerden sorma patlak verir çünkü karsıda kı insanın kendi olmak yerine baskasını ıstedıgı gibi oluyor ve buda zmanla onu cok mutsuz bır hale getirir
Kuşumun başı ağrıyor
Beni kimse kalıba sokamaz o yaşları geçtim
Gecmis olsun
Yurumez asla. Beni seven ben oldugum icin sevsin. Beni degistirdikden sonra beni degil de kendi yaratdigi oyuncagi sevmis olur.
Yürümez acık ve net seni tanıdığında nasılsan öyle kabul etmeli eğer edemiyorsa o kalıpta birini bulsun ve insan 7sınde neyse 77sindede odur
Yürümez sıkıntı çıkar olduğun gibi kabul edilmeli.
Kesinlikle...
Yürümez , olduğu gibi kabul etmeyecekse olmasin zaten
Kendi bir kaliba girmeyi reddediyorsa sağlıklısını birak hiç yürümez o ilişki
Öyle birisiyle karşı karşıya kalırsam direk ayrilirim öyle birisiyle anlasamam
Yürümez. Ben şuna şöyle yaparım yola sokarım falanlar filanlar hep zaman kaybı.
Bence kimse kalıba sokulmamalıdır. Kim nasılsa öyle kabul edilmelidir. Aksi takdirde ilişki ve kişi yıpranır maalesef uzun sürmez.
Belli bir süre rahatsız etmese de insan sonra yine kendini özler. Sağlıklı bir ilişki olamaz zaten buda ayrı mesele
teslim olursan çok sağlıklı yürür :)
Bu tek düze olmaz mi?
hayır olmaz karşılıklı :D
konu konu hassasiyetler değişir
ayrıca olmaz bilmem ne diyenler afkurmasın :D
Fazla uzun surmez
#emre00
Topal topal yürüyor😒
Yürümez. Çünkü öyle biri sevgilim bile olamaz 😏
Kaliba alenen sokmaya kalkana kadar 🤞
O ilişkiden hayır gelmez
Zaten sevgilin olmamıştır o kişi
Asıl onu o kalıba sokarım ama tahmin et neresine
Max 1 hafta
Hiç yürümez o ilişki
Yürümez
yurumez
yürümez
Yürümez
Yürümez
Yürümez
Yurumez
Çok kısa sürer
Yürümez
Bir hafta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar