
Ne olursa olsun güçlü görünmek gerek. Başkalarının bilmesi bizi güçlü yapmaz, tuzu kapan koşar be.

Ne olursa olsun güçlü görünmek gerek. Başkalarının bilmesi bizi güçlü yapmaz, tuzu kapan koşar be.
Kişiden kişiye değişir bu. Değer veriyorsam, seviyorsam karşımdakini ona söylerim uyarırım ki , ona göre belkide farketmeden yapmıştır, hareketlerine daha çok dikkat eder gönlümü alır diye. İçimde büyütmem uygun zamanı kollarim , uygun bir dille söylerim. Samimiyetim olmazsa zerre umrumda olmaz söylemem bile araya mesafe koyarım.
Genellikle kırıldığımı belli etmem ama konuya bağlı olarak da değişir. Eğer çok tahammül edemeyeceğim bir şey olmuşsa kırgınlığım öfkeye dönüşür ve bunu belli ederim. Ateşe veririm orayı 😄
Kime neye bu kırgınlık önemli mevzu. Bazılarına belli etmezsen yaptığını yapmaya devam eder. O yüzden ben belli etmekten de öte direk söyleme modundayım. Kimse benden önemli değil
Cevap
1Cevap
Belli edip içimde saklamaya geçerim :D
Ruh halime bağlı. Benim genelde öfkeye ve nefrete dönüştüğünden karşıdakinin ağzına sçmadan bırakmam
Değişiyor, karşımdaki anlayabilecekse açıkça söylerim şuna şuna kırıldım diye ama anlayamayacak veya önemseyemeyecek biriyse zaten kendi içimde çözerim.
İçime attıkça ben kötü oluyorum o yüzden belli ediyorum. Hatta anlamazsa belli ettiğim halde direkt söylüyorum.
Kırılmışsam karşımdaki mutlaka anlar. Sözcüklerle değilde hareketlerimle belli ederim
bi de belli mi edeyim? kıran bi zahmet anlamıyorsa gözüne sokmanın alemi yok kırdın diye
Ya ben karşımdakinin başının etini yemeden duramam ki 😀
Belli ederim ya. Öyle içimde falan tutamam. Karşımdakinide kırarım. Hak etmiştir sonuçta :D
İçimde saklarım. Dışardan fayda yok içe atmayı tercih ettik.. Birde düşman sevindirmeye gerek yok.
Yıllarca belli etmedim ve hislerimi yaşamaktan korktum şimdi her şeyi belli ediyorum. Çok hassas ve yoğun hisleri olan biriymişim. 25 yaşımdan sonra kendimi tanıdım. Saklamayın bence
Sevdiğim insanlara kırılım onunda bir sınırı olur anlayan anlar anlamayan içinde eyvallah..
* kırılırım
Çoğu duyguyu belli ederim
Alıştım her şeye.
Biraz belli ederim
Gözümden bir akarsu eleverir duygularımı.
Belli etmem. İçimde kalsın.
Belli etmem
Belli ederim
Fena belli ederim
İçimde saklarım hep
Belli etmeyi sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?