Genç bir Türk kadının günde ortalama 7 kez mağdur edebiyatı yapabildiği söyleniyor. Sizce de TCde kadın ajitasyonu hiç bitmiyor mu?

Kötü erkeklerle bile isteye çiftleşip onlardan kötü nesiller türetip sonra türettikleri kötü nesillerle ülkeyi cehenneme çevirmelerinin suçlusu olarak erkekleri göstermek Türk kadının tipik suç bastırma taktiği değil midir?
Genç bir Türk kadının günde ortalama 7 kez mağdur edebiyatı yapabildiği söyleniyor. Sizce de TCde kadın ajitasyonu hiç bitmiyor mu?
Cevapla