
ilişkilerde Liderlik kadınlara mı daha çok yakışıyor yoksa erkeklere mi?

ilişkilerde Liderlik kadınlara mı daha çok yakışıyor yoksa erkeklere mi?
Yorumumu yapmama hakkımı kullanıyorum..😅
Kullanmış saydım 😀
Sitede senden başka kimse yok galiba 😂
Cevap
4Cevap
Kadınlara daha çok yakışıyor tabi ki de.
İlişkilerde liderlik erkeğe yakışıyor. Öbür türlü erkek gözüme pısırık olarak görünüyor ve bu hiç çekici değil.
Kim daha çok disiplinli ise cevirebiliyorsa fark etmiyor saygı duymak gerekiyor
Erkeklere tabii ki..
Fark etmez
Kimseye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar