Liderlik konusunda kadınlar mı daha iyi? Erkekler mi?

Deneyimlerim neticesinde erkeklerin liderlik özelliği konusunda daha yetenekli olduğunu söyleyebilirim. Kadınlar bize nazaran daha duygusal yapıda oldukları için zaaf gösterebiliyorlar. Genelleme olarak konuşuyorum. Sizin düşünceniz nedir?

Liderlik konusunda kadınlar mı daha iyi? Erkekler mi?
Cevapla