Dünyayı erkekler yönetir. Kadınlar daha akıllıdır. Onlar sadece erkekleri yönetir sözüne katılıyor musunuz?

Ne düşünüyosunuz bu söze?
Dünyayı erkekler yönetir. Kadınlar daha akıllıdır. Onlar sadece erkekleri yönetir sözüne katılıyor musunuz?
Cevapla