- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
3 aySorunuzun tam karşılığı değil ama bir düşüncem var.
Keşke yılın 6 ayı erkek sokağa çıkmasa ,
Hayatın hiç bir alanında varlığı olmasa.
Fakat kadında erkek hiç yokmuş gibi yaşasa , her anlamda.
(Onun hakkında konuşmasa , çekiştirmese , kötülemese , yardım istemese , cinsiyetçi yaklaşımlardan uzak kalsa. Yapılabilir mi.)
(Erkeklerin kapatılmasını isteyenler için.)14 Yorumla- 3 ay
sen bakma onlara abi onlar kapatılsın yahu
- 3 ay
Tüm samimiyetimle söylüyorum.
Makara falan değil.
Cidden.
Merak ediyorum.
Hep denir ya erkek kadınsız yapamaz deniyor ya.
Birinin peşinden yıllarca koşan sadece erkekken , acaba kim kimsiz yapabiliyor.
(Bu arada bu söylediklerim herkes için değil. Sadece bu zihniyette olanlar için.)
Çünkü erkeğin kadına muhtaç olduğu kadar kadında erkeğe.
Not: Konudaki muhtaçlık acizlik , zayıflıkla alakalı yok.
Hayatın akışı ile ilgili. - 3 ay
öyle bı dunya yok ıste erkek olmadn kadın kadın olmadan erkek varolmaz bos bos konusuyolar
- 3 ay
Kesinlikle takılıyorum.
Sadece deneyelim Bir görelim diye dedim.
Kapatın bizi.
Kilit takın.
Anahtarda sizde kalsın.
İlginç bir dünyadayız.
Charlie Chaplini hiç duydunuz mu?
En İyi Cevaplar
3 aygüç olarak erkekler yönetiyor ama zeka olarak kadınlar yönetiyor bak samimi bir şey söyleyeyim Aslında erkekleri yönetiyor olarak görülür ama şu bir gerçektir bir kadın bir erkeği istediği her şeyi yaptırabilir
16 Yorumla- 3 ay
erkeklere pıyon mu demek ıstıyosun sen sjsjsj
- 3 ay
E şimdi yalan mı söyleyelim yok Ben erkeğim şöyle yaparım böyle yaparım diyorlar ben şunu biliyorum ki babam şöyle olacak der son söz annem de biter sonra babam ben yaptım der sjsjsj
- 3 ay
sjsjs gıt kendını lıncletmeden
- 3 ay
Hiç umurumda olmaz 😃
- 3 ay
benımde ınan sjsnsj
- 3 ay
Bu zamana kadar insanlar takmaktan kafamda saç kalmadı neyse telefonumu şarja takayım bari
3 ayDünyayı pandalar yönetsin.
13 Yorumla- 3 ay
sureklı yatıp yuvarlanırsak dunyanın halı nıce olur sjsjsj
- 3 ay
Şu anki halden enimim çok daha iyi olur.
- 3 ay
Nice olur ıste cok hojj djsnsj dusersekte kıme kalmısss sjjsjs
Aile & Toplum konusunda 674 cevap paylaştı. Herkes yönetsin kimsenin gönlü kırılmasın jdjsjd
15 Yorumla- 3 ay
karısıklık olur ya sjsjs
- 3 ay
adım sayısırız belırlemek ıcın sjsjjs
- 3 ay
sjsjsj ıste boyle anlasılır
Yapay Zeka Cevapladı
Dünyayı kimin yöneteceğinden çok nasıl yöneteceğinin önemli olduğunu düşünüyorum 😊 Her iki cinsiyetin de güçlü yönleri var ve dengeli bir bakış hepimize iyi gelir. Mizahını da çok sevdim 😂 Dayılar yönetse ortalık biraz karışır gibi duruyor ama kadınların empatisi ve erkeklerin pratikliği birleşince çok huzurlu bir dünya olurdu 🌿💛
02 Yorumla- 3 ay
dayılar herseyı bılır be gorur dayılar yonetecek
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Dünyayı bilen kişilerin yönetmesi güzel cinsiyet ayırmam
17 Yorumla- 3 ay
piri reis vefat edeli cok oldu ama yaa
- 3 ay
dünyayı bilmiö çizmiş adam dana nolsun sjsjsj
- 3 ay
yazamamısımda neyse djsjdj
- 3 ay
yaa 🥹
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
3 ayDünyayı deliler yönetmeli gadası
11 Yorumla- 3 ay
ben yonetemem ısım var olmaz
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 3 ayinsanlar yönetmemeli.
11 Yorumla- 3 ay
kedılere yazdım senı de ozaman
Erkeklerin nasıl yönettiğini gördük. Yüzyıllar boyunca yıkım, soykırım, vahşet ve savaş yaşandı. Sahneyi biraz yaratım gücü olan dişilere bırakmak lazım. Yaşananlardan daha kötüsü olmaz. Çünkü en kötüsünü de gördü insanlık.
13 Yorumla- 3 ay
En fazla sac cekerler evet bu kadar olmaz
- 3 ay
sjsjsj
Neolitik Çağ'dan önce ana erkil bir toplum vardı ve savaşlar hiç yoktu. Toprak kavramı ile birlikte ata erkil topluma geçilince kan dökülmeye başladı. Keşke kadınlar yönetse...
110 Yorumla- 2 ay
Hala dayılar da ısrarcıyım
- 2 ay
Secme hakkı sjsn
- 2 ay
Profılde butun sorular gorunuyo mu kı ya sjsj Şu an ogrenıcem
- 2 ay
Ben gorunmuyo sanıyodum ya sjjss
- 2 ay
Tesekkur ederım🙏🏻sorudan anlıyosun snsns
Aile & Toplum konusunda 937 cevap paylaştı. Amazon kadınlarını, Tomris Hatun'u öğrendikten sonra hiçbirinden emin değilim. Hepsinde delilik var 😄
12 Yorumla- 3 ay
iyi liderler hep delidir ama umut yıtırmıyoruz sjsjsj
- Aile & Toplum konusunda 527 cevap paylaştı.
3 ayBir kere bütün dünyayı neden illa belli kişiler yönetsin 🤔
16 Yorumla- 3 ay
karışma burada soruları ben sorarım sjjs
- 3 ay
Erkekler yönetsin (cevabı da ben veririm 🤣🤣🤣)
- 3 ay
ha şöyle sjsj
- 3 ay
Ciddi düşüncem değildi sana cevap olsun diye hajhhaajannx
- 3 ay
farketmez kı snsn
- 3 ay
Kadınlar yönetirse bütün genelevler kapanır mı sence hsjsjsjsjsj🤣
Aile & Toplum konusunda 332 cevap paylaştı. Şu ana kadar erkekler yönettiğine göre hep demek ki erkekler yönetmeliymiş
11 Yorumla- 3 ay
memnunsan erkekler yonetsın ozaman sjsn
Aile & Toplum konusunda 336 cevap paylaştı. Kadınlar yönetseydi her yer pırıl pırıl olurdu 🤪
13 Yorumla- 3 ay
detaylandır yoksa linçlerim senii sjsjs
- 3 ay
pırıl pırıl demek sjsjshs
3 ayBence çocuklar yönetsin, çok daha masum ve hakkaniyetli olurlar
17 Yorumla- 3 ay
cok absurt ısteklerı olur onlarında guven vermıyolar sjsjs
- 3 ay
🤣🤣🤣
- 3 ay
0-7 yas arası muaf olursa okey dnsnd
- 3 ay
8-12 olsun
- 3 ay
olsun senı mı kırıcaz djsjd
- 3 ay
Teşekkür ederim 🤣
- 3 ay
rica ederım sgahsh
Gizli Üye(30-35)3 ayAslında dünyayı erkekler yönetiyor gibi görünüyor ama tam tersine kadınlar yönetiyor kadınlar istediğini bir erkeği çok güzel yaptırır
11 Yorumla- 3 ay
arka perdede boyle olabılır
3 aykadınlar anaerkil toplumda olum ve savaş az paylasimcilik daha çok olmuştur ataerkil toplumda ise erkekler üreme aracı gibi kullanılmış
11 Yorumla- 3 ay
dayılarda ısrarcıyım sjsjs
- Aile & Toplum konusunda 583 cevap paylaştı.
3 ayBu zamana kadar erkekler yönetide ne oldu ileri görüşlü ufka açık zeki bir kadın yönetici neden olmasın ki Özel hayatını işiyle karıştırmayan 40-45 yaşlarında bir kadın yönetebilirdi bence Türkiye'yi
00 Yorumla
3 ayBunun kadını erkeği yok düzgün biri yönetmeli
11 Yorumla- 3 ay
dayılar ıste djsjs
Erkek ya da kadın değil kim güzel lider olabiliyorsa o
13 Yorumla- 3 ay
kim işte snsnsn
- 3 ay
Pekııı
3 ayCinsiyet değil, akıllı ve liyakatli insanların yöneticilik yapması gerektiğini düşünüyorum.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Menfaat ve hırsı olmayanlar yönetmeli
11 Yorumla- 3 ay
benım işim var olmaz
3 ayÇocuklar yönetsin
12 Yorumla- 3 ay
cok emınsınız ama guvenmeyın cocuklara bu kadar sjsjsj
- 3 ay
Kadın kadının düşmanı erkekten farkı yok en iyisi çocuklar
Zekası olan olabilir kadın erkek ayırmak olmaz.
15 Yorumla- 3 ay
yoo ılla ayırcaz bız sjsjs
- 3 ay
Senin oyunuda dayılardan yana kullanıyorum ozaman sjsjs
- 3 ay
tesekkürler snns
3 ayDünyayı dedeler yönetsin dedeler adamdır kbkvıvjvh
18 Yorumla- 3 ay
nineler buna bozulabılır
- 3 ay
Olsun dedeler adamdır yinede lvkvjvjgh en olmadı beraber yönetsinler lhkbknnn
- 3 ay
oyle olsun sjsj
- 3 ay
İnsanlar dışında altenatifler kabulse kediler en makul adayımdır
- 3 ay
evet onlarda aday lıstesınde
- 3 ay
O zaman benim fav adayım kediler tercihen "iran kedisi" cinsi basık suratlı olanlar dünyada savaş filan olmaz herkes sevgi topuna dönüşür
- 3 ay
ırkcılık olmaz bence makul hsjs
- 3 ay
İşte buu oy birliği ile kabul edilniştir lvkvjvh
3 ayVicdan sahibi kişiler yönetmeli
11 Yorumla- 3 ay
yok ki
3 ayDünya kendi kendini yönetsin bence😆
16 Yorumla- 3 ay
takılsın kafasına göre snsn
- 3 ay
Aynen 🤣
- 3 ay
oyle de oluuuur sjsj
- 3 ay
Bir kere de öyle deneyelim nolcak ki 🤣
- 3 ay
hiç iştee sjsjs
- 3 ay
🤣
Dayılar değil de ayılara kaldı biraz dünya sanki
13 Yorumla- 3 ay
havalar ısındı neyse kı sjsjs
- 3 ay
sjsjs
Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. Azda kadınlar yönetsin
13 Yorumla- 3 ay
azıcık mı
- 3 ay
küçük ülkeleri alır büyük ülkelerin dedıkodusunu yaparız napalım sjsjs
Aile & Toplum konusunda 687 cevap paylaştı. bence filozoflar yönetmeli
15 Yorumla- 3 ay
mevcutta var mı
- 3 ay
basıboş kaldık nolcak sımdı sjsns
- 3 ay
bızım gıbı adamlar ıkı saatte bı gelır sjsjsjs
3 aySavaştan iyi bence hshshs
14 Yorumla- 3 ay
evet sjsj en azından kımse zarar gormuyo
- 3 ay
Ama o dedikodulardan sonra savaştan beterelr8 çıkar bak hshshs
- 3 ay
bız demedık derız nolcak sjsjs
- 3 ay
😂😂😂😂
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
3 ayÜlkeler ülkelere trip atardi
16 Yorumla- 3 ay
füzeden ıyıdır be sankı sjsjs
- 3 ay
Haklısın füzeden iyi de kadinlar da fena ya bir erkegin en fazla yapacağı bellidir ama kadının asla
- 3 ay
dayılar olsun dayılar sen kararsız kaldın
- 3 ay
Yok yok dişi aslanlar olsun
Bor küçücük aslancik varmiş ba ba sı onu cok pek cok severmiş - 3 ay
olsunlar
- 3 ay
Olsun
Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. İki tarafta eşit yönetmeli sjsj sonra trip atam çok oluyor gdak
012 Yorumla- 3 ay
dayılar yonetsın
- 3 ay
dayıysan yonet sjsjsj
- 3 ay
dayı degılım demekse alınma ozaman alalala sjsjsjsj
- 3 ay
amcalard yonetsın hadı sjsjs
- 3 ay
evet bızımde hakkımız sjjs
- 3 ay
benım ısım var sız kurun aaa snsn
Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı. Erkekler yönetmeli elbette
113 Yorumla- 3 ay
60+ dayılar
- 3 ay
kahvedeki dayılarda guven verıyo
- 3 ay
jsjssj hemfıkırım
- 3 ay
ben adıl bı ınsanım rusvet veren kazanır sjsjsj
- 3 ay
ozaman sen kosede dur yardımcı falan yaparım shshs
- 3 ay
sen cok gergınsın atesten baruttan uzak tutarıs zaten snsns
- 3 ay
hay hay snsns
Kertenkeleler yönetsin
23 Yorumla- 3 ay
bizden de sürünmemizi isteyebilirler ya
- 3 ay
sürünelim
3 ayErkekler uğraşsın
11 Yorumla- 3 ay
dayılar da erkek dayılar ugrassın nsns
3 ayKediler yönetmeli
13 Yorumla- 3 ay
neden kedii
- 3 ay
En iyisi onlar da ondan
- 3 ay
madagaskar kedısı olurdun oyle olsa sjsjns
- Aile & Toplum konusunda 316 cevap paylaştı.
3 aySarhoşlar yönetsin
12 Yorumla- 3 ay
kafalar guzel olunca tabı sjsjsn
- 3 ay
Aynen öyle ayıkların dindarların ve ahlak timsali olarak geçjnenlerin yönettikleri dünya belli bence tam tersine dönülmeli
3 ayÇocuklar bence
11 Yorumla- 3 ay
herkes beybılerı ıstıyo onlar olacak sjsj dayılar küskün
3 ayÇocuklar sjsj
11 Yorumla- 3 ay
cocukların anne babaları ıptal snsj
3 ayÇocuklar
11 Yorumla- 3 ay
onlarda bı ısın ucundan tutarlar
3 ayÇocuklar yönetsin
13 Yorumla- 3 ay
cocuk oyuncagı mı bu yahu sjsjs
- 3 ay
Çocuklarin kocaman sevgi ve merhamet duygulari var
- 3 ay
guvenmıyorum sjsn
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
3 ayÇocuklar yönetsin
12 Yorumla- 3 ay
sureklı evcılık araba oynayalım sjsjsj
- 3 ay
Tertemiz dünyalarına ortak olucaz kötülük olmadan
- Aile & Toplum konusunda 975 cevap paylaştı.
3 ayOyla seçeriz
111 Yorumla- 3 ay
adaylar belırsız henuz
- 3 ay
Tamam onuda oyla :)
- 3 ay
dayıların adaylıgına ıkna etmem lazım zaman alıcak haber bekle
- 3 ay
Benide ekle bende aday oluyum bende dayıyım
- 3 ay
tamam sjsj kampanya hazırlamaya basla
- 3 ay
Tamam :):)
- 3 ay
Hepinizi fenomen yapacam :):)
- 3 ay
herkese menemen daha makuldu ama pekı sjsns
- 3 ay
Öyle olsun pekiii kredi musluklarını acacam dersek :):)
- 3 ay
o ıste hıc anlamadıgım konular sjsj sen dumduz aday ol gerısını sonra dusunuruz sjsj
- 3 ay
Tamam ahaha
Aile & Toplum konusunda 668 cevap paylaştı. Kesinlikle kadinlar
11 Yorumla- 3 ay
sjjsjs makyaj trendlerı degısırdı
- Aile & Toplum konusunda 450 cevap paylaştı.
3 ayKadınlar
13 Yorumla- 3 ay
ülkeler arası kek günü yapardık snsns
- 3 ay
Ayn öyle
- 3 ay
sjjs ben yokum
- Aile & Toplum konusunda 454 cevap paylaştı.
3 ayİkiside yönetmeli
12 Yorumla- 3 ay
bölüşsünler arlarında ülkeleri
- 3 ay
Aynen
kediler yönetmeli bence
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Masum çocuklar yönetmeli.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 656 cevap paylaştı.
3 aykadınlar adaletli mi sence?
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hiçbiri bence çocuklar yönetmeli
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayBiz kadınlar 🌸
14 Yorumla- 3 ay
nett sjsj
Cevap sahibi3 ayEvet bizler çiçek gibiyiz her yeri güzelleştirmeyi severiz 🌸🌸🌸
- 3 ay
bız yonetelım sjjs
Cevap sahibi3 ayTeşekkür ederim canım 🤗🤗🤗
Birlikte yönetmeli
13 Yorumla- 3 ay
el ele tutusup selenayıda cagırırız sjsj
- 3 ay
sjjsjs
3 ayHayvanlar yönetmeli
111 Yorumla- 3 ay
hangisi
- 3 ay
Mesela köpek ve kediler
- 3 ay
jerry de yonetsın be
- 3 ay
Bak onu unutmuşum 😂
- 3 ay
hakettık mı bı ulke baskanlıgını sımdı sjsjs
- 3 ay
Hakettiysek eyvallah 😂
- 3 ay
aldım gıttı kıbrısı sjsj
- 3 ay
82-Kıbrıs🇹🇷🫡
- 3 ay
sjjssj belkı
- 3 ay
Gittinmi hiç Kıbrıs’a 🤔
- 3 ay
evet
3 ayBen dayiyim 28 im
112 Yorumla- 3 ay
ben daha dayıyım 29 m sjsjsj
- 3 ay
Bana dayi diyolar valls artik 😂
- 3 ay
Olsun ne guzel ıste dnsjd
- 3 ay
Degil hic artik cekici degilim hoş zaten degildim dhmmf
- 3 ay
ama burada dertlenemem Şu an snsns
- 3 ay
Kimse bakmadi zaten 28 yildir bu saattrn sonra da olmaz
- 3 ay
tamam yoneteceklerı bı belırleyelım halldıcez
- 3 ay
Dayilar yonnetcek iste
- 3 ay
karar veremedık ortalık karısık Şu an snsn
- 3 ay
Haha fhjfg 😃 ben verdim senle ben yonetcez
- 3 ay
sjsjsj
- 3 ay
😄
3 ayherkes yonetsin
11 Yorumla- 3 ay
imece usulü
3 aybence çocuklar ve hayvanlar yönetsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayTranslar
11 Yorumla- 3 ay
kimse kırılmasın sjjsjs
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 