Nolur bana bi yardımcı olun ben ne yaşıyorum saçımı başımı yoldum?

Esimle her zaman ki gibi yine bir sebep ten tartıştık. Ama benim beynime resmen bir şey oluyo onla tartışınca. Cocugu sallıyorum ayağımda uyuyor. Esim gene bisey dedi ve ben başladım saçlarımı ellerimle yolmaya kafama yumruklar atmaya kendimi tokatlamaya ağlamaya. Ben asla böyle değildim noluyo bana. Esim başladı bana deli demeye sus cocugu kaldircaksin git odaya deli falan dedi ben sonra kendimden geçtim tavana bakıyorum boş boş arada bi ağlıyorum arada uykum geliyor. Ben napcam niye böyle oldum yardım edin

Nolur bana bi yardımcı olun ben ne yaşıyorum saçımı başımı yoldum?
Cevapla