Bir insanı, duygularıyla mı yoksa mantığıyla mı hareket etmesi daha mutlu kılar? Neden?

Mutluluğun anahtarı, duygularla hareket etmekten mi yoksa mantığınla yol almaktan mı geçer size göre? Ne düşünüyorsunuz? Ve neden bunu savunuyorsunuz? 🦋

Bir insanı, duygularıyla mı yoksa mantığıyla mı hareket etmesi daha mutlu kılar? Neden?
Bir insanı, duygularıyla mı yoksa mantığıyla mı hareket etmesi daha mutlu kılar? Neden?
Cevapla