Birisi bana kötü bişi diyince bişi diyemiyorum pısıyorum kalıyorum kendimi savunma korkumu nasıl yenerim?

İlkokuldan beri yaşıyorum ilkokulda çok sessizdim hala da öyleyim ilkokulda zorba vardı beni tacz etmişti kızdı bide 5 sınıfta bana hep laf atan kız vardı ben ağlardım cevap veremezdim bi ara cevap vermeye başlamıştım ama bacaklarım titrıyordu nolursunuz yazın bu korkumu yenmek istiyorum nasıl yenebilirim çok bıktım bu korkumdam keşke korkak olmasaydkm o zaman okul değiştirmek zorunda olmazdım kendimden nefret ediyorum...

Birisi bana kötü bişi diyince bişi diyemiyorum pısıyorum kalıyorum kendimi savunma korkumu nasıl yenerim?
Cevapla