Sevgiliniz/eşinizle ulu orta kavga eder misiniz, sizce bu doğru bir davranış mı?

Apartman yöneticisi şu an eşiyle balkonda ayan beyan kavga ediyor.
Adam bayağı içinde "b. k", "o... u" geçen küfürler etti. Bir daha herife sürekli ters gidesim var, sinir oldum.
Çiftler arasında tartışmaların da belli başlı bir adabı olmalı. Saygı sınırı geçilmemeli.
Kadın da sürekli "tamam tatlım, tamam canım" diyen güler yüzlü, güzel bir kadın. Ulu orta ağlatıyor kadını şerefsiz.

Sevgiliniz/eşinizle ulu orta kavga eder misiniz, sizce bu doğru bir davranış mı?
Cevapla