Sürekli konuşuyorum, bana haksızlık eden insanlarla bile konuşmadan duramıyorum. Ne yapmalıyım?

Çok fazla konuşuyorum biriyle tartışıp kavga etsek 1-2 güne hemen konuşuyorum duramıyorum. Canım sıkılıyor benimle konuşulmayınca. Bu yüzden de bana haksızlık eden insanlarla bile konuşuyorum. Ve kendimi kötü hissetmeye başladım. Ne yapmalıyım sizce? Biraz saçma bir soru oldu ama akjdjdndjdn
Sürekli konuşuyorum, bana haksızlık eden insanlarla bile konuşmadan duramıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla