İnsanların konuşması sinirimi bozuyor ne yapmalıyım sizce?

özgüvenim yok ve kendimi beğenmiyorum etrafımdaki insanlara da güzel miyim diye sorular soruyorum birisi de insanlar şimdi çok güzelsin falan der ama gerçekleri duyma zamanı diyor birisi de böyle şeyler söylenince de sinirlerim bozuluyor gerçeği duyma zamanıymış gerçeği belirlemek de sana mı kaldı sen kimsin ki benim güzelliğim hakkında gerçekleri ve son sözü söyleyecek insansın ama bir taraftan da yine insanlara soruyorum aslında bu hakkı yine onlara kendim veriyorum farkındayım ama olumsuz cevap alınca da sinirleniyorum size kalmıştı ya diyorum içimden bilmiyorum bu konularda kafam karışık biraz bu huyumdan nasıl kurtulabilirim sizce

İnsanların konuşması sinirimi bozuyor ne yapmalıyım sizce?
Cevapla