Her şeyi boşvermiş şekilde yaşıyorum. Böyleyken yaşamamam daha iyi değil mi?

Kimseye hiçbir şeye faydam yok. Aksine fazlalığım.

Her şeyi boşvermiş şekilde yaşıyorum. Böyleyken yaşamamam daha iyi değil mi?
Cevapla