Hayatımın çok boş bir şekilde geçtiğini düşünüyorum böyle yaşamayı hiç sevmiyorum söyleyin sizce ben ne yapayım?

İstanbul'da olsam boğaz köprüsünden atlayacağım. Hep böyleydim küçükkende niye böyleyim bilmiyorum. İcimde hep bı karartı karanlık var. Geceleri ruyamdan bu düşüncelerle uyanıyorum hayatı hiç sevmiyorum. Sevdigim hiçbir şey yok. Hatta hep kötü çok kötü kabuslar görüyorum niye bilmiyorum dualar okuyorum meditasyon yapıyorum ama geçmiyor bir türlü. Anne olsam çocuğun da hayatını mahvederim diye böyle bir hayalimde kalmadı. Nasil hayata bağlanırım sizce?
Hayatımın çok boş bir şekilde geçtiğini düşünüyorum böyle yaşamayı hiç sevmiyorum söyleyin sizce ben ne yapayım?
Cevapla