
Dış görünüşünüze Dışardan bakıldığında soğuk mu, sıcak mı görünüyorsunuz?

Dış görünüşünüze Dışardan bakıldığında soğuk mu, sıcak mı görünüyorsunuz?
Kimin yanında olduğuma göre değişir ama genelde soğuk görünüyorum. Biraz keskin, hafif kaşlarım çatık bakarım. Tebessüm ettiğimde olur bazenleri. Gülerken de o içtenliğim belli olur
Ben genelde cana yakın temiz yüzlü ve samimi görünüyorum ve öyleyim de ama herkese göre değil. samimi insana karşı samimi oluyorum sadece soğuk kişiler ile hiç anlaşamıyorum
Cevap
24Cevap
Sıcacık alev alev görünürüm
Beni genel olarak soğuk biri olarak görürler. Gerçekte de soğuk biri miyim? Sanırım.
Kendi sorduğuna cvp veren üye sevdiğim üye 😀
Soğuk, mesafeli ve burnu havada gözükürüm. O yuzden samimiyet göstermediğim kimse bana yaklasamaz
Dışarıdan çok sert ve soğuğum ama içim eti puff gibi
Sanırım arkadaş canlısı, espritüel, enerjik, saygılı ve yardımsever birisi olarak görünüyorumdur
Dış görünüşümüze içerden nasıl baksınlar 😄 soğuk göründüğümü söylüyorlar ama sonra hiç de öyle olmadığımı anlıyorlar
Soğuk gözüküyorum bu yüzden çoğu kız bana karşı uzak kalıyor. Ama siz kimseyi yargılamayın, dış görünüşüne göre
Sevdiğim kişilere sıcakkanlı komik sevmediğim kişilere soğuk uyuz gıcık vs
Kısacası bunu ben seçiyorum kişiye göre davranıyorum
Sert suratlı demislerdi 😐 bakışın insanı korkutuyor böyle bakma diyen oldu 😐
Kendini beğenmiş, bencil biri olarak görünüyormuşum.
Soğuk, ciddi, mesafeli ve sessiz. Temel olarak bu dörtlü ile görünüyorum.
Soğuk, ketum. Tanıdıkdan sonra 80% fikrini değistiriyor
Bana dışardan da içerden de baksanız hep sıcak, samimi , konuşkan , güler yüzlü görürsünüz
Soğuk olduğunu düşünüyordum ama son zamanlarda soru işaretlerim oluştu
soğuk ne kadar sert duruyorsun dışardan derler ama tanısalar hiç öyle değilim
Bu tamamen o anki günümün nasıl geçiyor olduğuna bağlı.
Buzzz gibi ama tenin de etkisi var ve bakışlarımın
Kime nasıl istiyorsam öyle buna onlar karar veriyor😂
Gayette sıcağım, soguk olduğumu düşünende sorun vardir
Sürekli gülerek veya tebessüm ederek gezdiğim için sıcak görünüyorumdur.
Sıcak ve tatlı görünüyorum, istesem de yüz yapımdan ötürü soğuk görünemem
Kaşları çatık birini görürler.. 🤨😄
😀
Fiziksel engelli sakat biriyim diye ilişkim olmadı dışlandım hep.
Genel olarak güleç biriyim. Ama ters anıma denk gelen biri herkese kızgın, dellenmiş bir insan görebilir. Değişir yani duruma göre
Soğuk görünüyorum fazlasıyla ciddi
Tercih edilmiyorum ve hanımefendiler bana mesafe koyuyor bu resmen benim başıma geliyor hiçbir beyfendi bunu yasamazken ben hep itici gozukuyorum
Neşeli ve pozitif biriyim çok arkadaşim var bu yüzden ve ciddi olamam hiç.
Bilmem sizce nasıl görünüyorum 🙃
Resimle olucak işler değil bunlar 😇
Herkes sınırlı soğuk olduğumu söylüyor dışardan bakınca, ama tanıyınca tam tersi diyorlar
Teksem soğuk arkadaşlarım vs varsa sıcak galiba zhjshssj
Genelde soğuk duruyorum
İlk etapta ciddi ve mesafeli görünüyorum
dışarıdan soğuk ama tanıyınca çok samimi ve sıcak
Soğuk görünüyorum yaklasmadan ısınamıyorum
Soğuk ve sert bir görününüm var. Vamp bakışlar😜
Sıcak sanırım 😅
Dışa dönük candan neşeli ve samimi..
Çoğu kişi soğuk der ama asla öyle biri değilimdir.
Dışardan bakanlara sormak lazım
Soğuk duvar gibi yani öyle derler
ilk izlenim sogukmus... hep oyle duydum
Sıcakkanlı derler genelde ama
Kişiye göre değişiyor.
Dıştan soğuk icten sıcağım
Soğuk mesafeli gördüklerini söylüyor tanımayanlar
Soğuk auram olduğunu derler
Tanımayana kadar soğuk
Bence sıcak görünüyorumdur
Soğuk ve donuk..
Çok soğuk olduğumu söylerler bence gayet normalim
Pozitif elektirik alırlar benden
Soğuk duruyorum mahkeme duvarı gibiyim
Resmime bak söyle bakalım sıcak mı? Soğuk mu?
Soğuk
Sıcak duruyorum
Ciddi
Ilıman
Soğuk
Soğuk sert
Bilemiyorum 🤷♂️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?