Soğuk görünüyorum ben. Bu istemsiz oluyor aslın da... Zaman ille yüzümde ki sertlik gidiyor. İç dünyam da yaşamak, kendim ile konuşmak daha zevkli ve keyif verici geliyor bana... Kendimi en iyi ben anlıyorum sonuçta, bir başkası bana tamam der geçer ben bunu istemem.
Ya da üzülerek kimsenin bakmasını istemem kendi bakış açım ile kendime bakmayı seviyorum.
BunKonuda çok güzel eleştiriler Alıyorum çünkü yüzümden gülümseme hiçbir zaman eksik olmaz mesela birisi bir adres sorduğunda bile somurtkan bir şekilde cevap vermem bu bence bir insanın kendine kazandırabileceği en değerli Hazine çünkü herkesin harcı değil sıcakkanlı olmak hassas düşünceli olmak insanlara güler yüzlü olmak ve tatlı dilli olmakta maalesef günümüzde insanlar çok soğuk çok agresif ve İticiler çoğu böyle ama tatlı insanlarda var bu hayatta 🌸🌺