Anne baba sevgisi olmadan çocuk esirgeme kurumunda büyüdüm. Çocukluk travmalarım var. Asosyal bir kişiliğim. Ruh halim sürekli değişiyor. Sürekli depresyona girip çıkıyorum. Bugün iyi ve enerjik hissediyorsam olumlu düşünüyorsam yarın tam tersi oluyor ve olumsuz düşünüyorum, depresyona giriyorum. İçimden hiç bir şey yapmak gelmiyor. Kalabalığa karışmak ve arkadaşlarım olsun, sosyal olmak istiyorum ama sonraki gün hatta o an o ortamın içinde birden olumsuz düşünmeye başlıyorum. Ruh halim hemen değişiyor. Hem yalnız kalmak hem kalalık içinde olmak istiyorum. Sekiz seanstır terapiye gidiyorum ama hala kendimi bulamadım. Ne istiyorum bilmiyorum. Bu durumu nasıl aşarım? Bu durumu yaşayan var mı burada benden başka?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Açıkcası ben de cocukluk olarak sevgiden uzak bir cocukluk yasadım. Hırçındım vs vs. Sonra babannemler sahip cıktı bana ve sevgiyi orada gördüm öğrendim. Hoş hayatın zorlukları beni taş kalpli yapmıştı ama hiç pes etmedim. Düşssem bile kalkmayı bildim. İnsanları üzdüğüm kırdığım da oldu. Hayatı bilmeden bazı hatalar yapılır. Önemli olan o hatalardan aldığın derstir. Senin kendini, kendi içine hapsetmeden dünyaya karşı bir görüş elde etmen lazım. Hayallerin olsun, yaşamak için sebeplerin
Maalesef kendimi dışarıya fazlasıyla kapatıyorum. Kalabalığa girdiğim zaman çabuk bunalıyorum ve yalnız olmak istiyorum.
Kuru kalabalıklara gerek yok. Mesela arkadaş ortamınla bir cafeye gittiğin de senin masan dışındaki alanı takma. yokmuş gibi davran. Dışarı da zaten bu ekonomodi pek cıkmaya gerek yok arada iyi :D
Bulunduğum ortamın keyfini çıkartamıyorum. Sürekli kafam başka yerde oluyor. Çok fazla düşünüyorum.
Aşk meşk işleri ise normaldir. Aşık olduğun kadın seni ele geçirmişse düşünürsün. Bir de o da etkiler bak. Sana bir sürü yara verir, can sıkar, psikolojini alt üst eder. Sonra sana hasta muamelesi yapar. Asıl hasta kendisi aslında. bunlara da dikkat et :D
Son bir aydır bunu yaşıyorum ve haftasonu ayrıldım ve kendimi çok kötü hissediyorum. İlk sevgilimdi Aşk değil ama bağlılık oluştu maalesef.
Benim de ilk aşkımdı. Daha önce cunku kontrollü ve bilincli iliski yaşadım hep. Alkol alınca duygularım katlanıyor benim. buna aşık olunca benim dünyam şaştı kontrolü kaybettim. Yeni yeni kontrolü elime alıyorum. 1 sene mi verdim. Beğeniyle başlandı, hoşlantı oldu sevgi ve aşk arasında kaldım sonra baktım aşkmış :D aşk da geçecek sorun yok. Sevgi olarak kalırsa o sıkıntı
Benim her şey çok hızlı oldu ve ilk defa olduğu için afalladım. Ne yapacağımı şaşırdım. Karşı taraf bana çok fazla ilgi duydu ama ben ona isteğini veremedim. Daha önce hiç sevilmediğim ve sevmediğim için nasıl davranacağımı bilemedim ve ayrıldık.
Ya iste ben sevilmeyi gördüm de sevmeyi hiç beceremedim. İlk defa olunca da ben de tökezledim. Zaten sevemedim diye bitirdim eski ilişkileri. Ben biraz da karşımdakini tanımak için denerim. Emin olana kadar da açılmam. İlk defa bundan emin oldum o da yarım bıraktı. Yoksa ilişki içindeyken çok güzel ilişki yaşar yaşatırım ama onun içine girene kadar ayarlarım bozulur
Maalesef benim ayarım fena bozuldu. Karşı taraf benim hayatıma fazlasıyla girdi. Tüm düzenim bozuldu. Aynısını benden istedi yapamadım. Beceremedim.
Hayatımın merkezini onunla paylaştım çünkü bu ona değerdi. Yine gelse yine paylaşırım. Sadece kendi düşüncelerini, benim gerçekliğime tercih etti. Hata yaptı. Beni benden tanımaya çalışşsaydı ben onla sonsuz olurdum. Çünkü gerçekten ben böyle diyince ego olarak görülüyor ama ben biraz değişik bir adamım. Kendi standartlarım pensiplerim hayata karsı tavrım vardır. Ne bileyim bak yine efkarlandım yav
Aynısını karşı taraf bana yaptı. Ben bu kadar kısa süre içerisinde bunu kaldıramadım. Yapamadım ve ayrıldık.
Ben ona söz verdiğim için ayrılamadım. Ona hiç bırakmıycam demiştim o yüzden bir çok şeye bazen sessiz kaldım. Hep ayrılan o oldu. Çünkü ben sözlerimi hep tutan bir adamım. Tekrar tekrar yanlış yaptığı için sözlerim bozuldu ve artık ben de bıraktım. Ne bileyim bro yani sana dürüst olmuş ve aşık olmuş bir adama zulüm etmeye gerek yok. Bir kazancı yok kaybı oldu sadece
Sende kaybeden karşı taraf olmuş. Bende ise kaybeden ben oldum. Bir daha beni seven olmaz sanırım. Üstelik böyle seven birisi kesinlikle olmaz. Beceremedim elime yüzüme bulaştırdım.
Seven kişi bulunur. Sadece şu an devir kötü, kızlara güvenmek zor. Tamam her kız kötü değil ama emin olmadan da açılmamak lazım. Çünkü bir kıza bir dünya erkek bir şekil bir yerden yazar. Kızın duruşu onemli. Yani kızın gönlünde * varsa senin ruhun bile duymaz yapar. O yüzden birini bundan sonra sevsen bile seni sevdiğinden emin olmadan açılma derim. Düzgün ve kaliteli kadınlar var bir yerler de elbet bulunur :)
Asosyal birisi olduğum için zor benim için bundan sonra. Herşeyimiz benzer ve ortak yanlarımız çok fazlaydı. Bir daha denk gelmez.
Bizim de öyleydi %90 uyumluyduk. Ben normalde fazla sosyalim ama ilişkim olunca biraz asosyal olmayı seçtim. uzak mesafe ilişkisiydi bir de kız kafasında cok kuruyordu. Zaten güvensizlikleri vardı dışardayım desem kafasında kurcaktı bir dünya mevzu. Aşkım icin fedakarlık yaptım aslında ama o hep beni yanlış ve kötü bildi
İkimizde aynısını yaşamışız. Karşı tarafta benim sadece kendisiyle ilgilenmemi istiyordu. Karşı cinsle konuşmamı istemiyordu.
Konuşmasaydın o zaman dostum. Madem seviyorsun fedakarlık yapacaksın ki karşı cinsle konusmak sana ne kazandıracak? Bu kız senin hayatındaki tek kadın olmadı bir de ailendeki kadınlar o kadar. El kızından sanane. Sende ona diyecektin erkeklerle konusma diye. Kendinize bir dünya kuracaktınız
Öyle bir insan değilim ki. Ailemle iyi bir bağımda yok. Sevdim mi sevmedim mi onuda bilmiyorum.
İlişkine sevgin ve saygın varsa olacaksın. Sevgi fedakarlık getirir dostum. Ailenle aranı düzeltebilirsin. Onlardan adım yoksa sen adım at. Şahsen ben 7 yaşımdan beri babannemlerle yaşıyorum. Ben aile olmayı onlardan öğrendim. Annem ve babamla pek anlaşamam mesafeli bir ilişkimiz vardır ama beni büyütün ailemle çok yakınızdır. o yüzden duyguların anlamları bende mevcut. Şu anonimliğin gözünü seveyim istediğim gibi iç döküyom ajskfkajs
İyi birşeydir iç dökmek. :) Benim bu durumda olduğumu kimse bilmiyor mesela. Ne annem ve kardeşlerim. Dışarıdan mutlu sanıyorlar ama uzun zamandır içimde fırtınalar kopuyor.
Benim ailem biliyordu benim kızı. Hatta bu yaz bulusacaktık, bizimkiler de destek verdiler. Dediler sen görüş tanı. Ciddi düşündüğün zaman getirirsin bizde tanışırız. Babannem onla cok konusmak istedi ama bizim kız hep kaçtı bundan. Şöyle bakıyorum da kıza söylediğim bir tane yalan yok, yaptığım yanlış yok ama benden uzakta ve hala yaralarımı kanatıyor. Ben ise yine de ona ihanet etmiyorum. Çok doldum
Demek ki hak etmemiş seni. Sen değer vermişsin ama o bunu hak etmemiş.
Aslında hak ettiği için verdim. Sadece kendi düşüncelerine yenildi o. Kendi yanlış düşüncelerini doğru sandı. Oysa ki benim ona dediğim şeyler gerçekti. zamanla kendi görecek de iş işten geçecek. O da bana aşık ama işte düşünceleri onu zehirliyor
Bende karşı tarafa değer veremiyorum maalesef. Yapamıyorum bunu. Sevmeyi bilmiyorum.
Ben de sevmeyi benim kızla öğrendim. Hoş şimdi duygularım karma karışık. İçim de ona karşı ne var bilmiyorum. Son kez onun gelmesini bekleyeceğim, gelmezse de çekip gideceğim. Çünkü çok mücadele ettim. Onun bende özel olmasının yeri de bambaşka bir ruhu vardı. O ruhunu tekrar görmeyi isterdim
Bende bir daha sever miyim birisiyle birlikte olur muyum bilmiyorum. Kafamdaki düşünceleri boşaltmam lazım önce.
Ben de öyle onu unutmadan biriyle olmam. Konuşmam da. Aşık olduğum için de bu uzun surecek gibi. Bana ihanet etmiş olsa hemen silerdim onu ama yine başkasıyla olmazdım. Çünkü ona cok inandım ve güvendim. Beni yıksa yıksa o ihanet yıkardı. Tamam öyle kıskandırmak için kucuk oyunlar yapıyor bir yere kadar sabrediyorum da. İhaneti kaldırmam
İşin sıkıntı tarafı unutmak işte. Bende unutamam artık. Kafama girdi bir kere.
Unutulur. Mazine dönüp baktığın da bir çok iyi ve kötü anı kafandan silinmiş oluyor. Zaman her şeyi siliyor. Hatırlanmaya değer biriyse yanında olur.
Yoluna devam edemiyorsun işte. Takılıp kalıyorsun. Zamanla geçiyor ama o zamana kadar heba ediyorsun kendini.
Dün öldüm bu gün dirildim. şimdi yolumdayım. Olmam gerekiyor. Birine veya bir şeye takılı kalmam. He savaşırım, bir şeylerin değiştiğine inandığım için son ana kadar peşinden giderim. Baktım artık bu yol benim hayatımı tüketiyor o zaman biter benim için. Emek vermeden bir şey kazanılmaz. Lakin o emek sana yanlış yapıyorsa, o emekten de hayır gelmez
bunların burcunla alakası yok psikiyatriye git ciddi şeyler yaşamışsın
Genel olarakta burcumun özelliklerini yansıtıyorum o yüzden yazdım. Teşekkür ederim.
Sürekli değişen bir ruh haline sahip olmak gerçekten çok zor içinde bir mücadele veriyorsun kimsenin ruhu duymuyor bende çok bunaldim
Kafayı yemek üzereyim. Nefret ediyorum bu durumumdan. Sabah gülüp akşam ağlıyorum.
Güldüğünde gerçekten gülüyor musun Ben guldugum an aslında mutsuz olduğumu biliyorum boş yere gülüyorum yani gerçek bir mutlu olma gülmesi olmuyor
Benimde o şekilde oluyor. Gülüyorum ama içimde o mutluluk olmuyor. Kafamda olumsuz düşünce oluyor. Mutlu olamıyorum.
Bende yıllardır böyleyim yaşadığım olumsuz durumlar kendi hayatımla ilgili problemler geçmek düzelmek bilmeyen sorunlar benim psikolojimi çok kötü etkiledi dışarı cikamiyroum istesemde çıkamıyorum hep içimde sıkıntı üzüntü huzursuzluk var ne olacak böyle
Sizde de bipolar bozukluk var sanırım. İlaçla düzeliyor. Bende psikologa gidiyorum ama hiç düzelme yok maalesef.
Öyle bir rahatsızlık değil ama ağır bir depresyon geçirmiştim hala da devam ediyor ruh halim hiç iyi değil çok sikinti çekiyorum kendi içimde ilaçlarında faydası olmadı senelerdir böyleyim
Allah şifa versin. Bende düzelmek istiyorum ama olmuyor maalesef.
Amin inşallah Allahtan umit kesilmez inşallah düzelirsin sende
İnşallah. Azda olsa düzeleceğime dair bir umut var içimde. Çok azda olsa.
İnşallah. Azda olsa düzeleceğime dair bir umut var içimde. Çok az bir umut olsa da.
Içimde herkesten sakladığım bir umut var Allaha olan inancin varsa o umutta hep oluyor kıyıda köşede bir yerde 🤷🏼♀️
O umut bende de var inşallah bir gün açığa çıkar.
Şu anlık elimden bir şey gelmiyor içinde bulunduğumuz psikolojiden kaynaklı olarak hep bu şekilde kalacağımızı zannetmemiz bile normal insaniz geleceği göremiyoruz kadere mudahalemiz bile sınırlı Kendim için iyiliğim için bir şeyler yapmak istiyorum ama ruhen gücüm olmuyor sende böylesindir belki insan mutsuzken bir cikmazdayken hiç geçmeyecek gibi gelir bu o kadar normal ki bunun normal olduğunu da kabullendim
Hiç bir şey yapmak gelmiyor içimden. Hep olumsuz ve karamsar düşünüyorum. Düzelemeyeceğim ben diyorum. Kendimi buna adapte ettim ve kurtulamıyorum.
Bende günlük rutin isleri bile yapmak o kadar zor geliyor ki yemek yemek su içmek bunları bile yapamaz oldum Benim bayağı bir ilerliyor git gide Allah bu durumda olanların yardımcısı olsun yaşamayan bilemez yalan gelir anlattiklarimiz
Ben kitap okumak ve müzik dinlemek bile istemiyorum. Hâlbuki çok severim bunları. Haftasonu tüm gün yatakta boş boş vakit geçiriyorum ve neden ben böyleyim diyorum. Kendimi depresyondan kurtaramıyorum.
Ilaç kullandın mi bende hiç biri bir fayda etmedi aynı şekilde hissetmeye devam ettim kullanmadım
Yok kullanmadım ben. Ama haftaya psikologuma gittiğimde bunu dile getireceğim. Kullanan bir arkadaşım çok iyi hissediyor kendini c
Kalıcı olmuyor ki anlık iyi hissetmeler yani bana öyle oldu kişiden kişiye değişir ilaçlar terapiler bir vesile sadece şifa Alllahtan gelir Allah öyle bir şifa versin ki geride hiç bir Hastalık hiç bir sıkıntı kalmaz inşallah sabır da tükenir insanda Rabbim acilinden bir şifa versin yoksa çok zor boule yaşamaya çalışmak 😔
Aynen. Dert Allah'tan derman Allah'tan. Çok zorlanıyorum böyle yaşamaktan. Bıktım artık.