Lisede içine kapanık bir kızın yanına oturduğum için beni küçümsemişlerdi ve bu bende travma oldu nasıl unutabilirim?

Lisede içine kapanık bir kızın yanına oturduğum için beni küçümsemişlerdi ve bu bende travma oldu nasıl unutabilirim?
Cevapla