Kendimi her şeye geç kalmış ve yalnız hissediyorum bu durumu nasıl aşabilirim?

Uzun bir ilişkimi bitirdim 3 ay önce. Dedim yeni insanlarla tanışayım şans vereyim. Olmuyor kimseyle. Güven duygumu kaybettim. Kendime inancımı güvenimi de kaybettim. Ne işim beni mutlu ediyor ne arkadaşlarım ne de başka bir şey. Kendimi yalnız hissediyorum. Hiçbir şeyden zevk almıyorum. Sürekli içiyorum. Kendimle mutlu olmak istiyorum ama yapamıyorum. Ne yapacağım nasıl düzelecek bu durum? Son 2 senedir bu şekildeyim.

Kendimi her şeye geç kalmış ve yalnız hissediyorum bu durumu nasıl aşabilirim?
Cevapla