Kendimi çok yalnız ve aciz hissediyorum bu durumdan nasıl kurtulabilirim?

İş ve ev arasındaki döngüde çıldırmak üzereyim. Ne bir arkadaşım ne bir sevgilim var. Ailemin olması yetmiyor. 22 yaşında biri olarak ben de çılgınlar gibi gezmek tozmak birileri ile vakit geçirmek istiyorum. Daha önce bir int. girişimim oldu tekrar o düşünceler kafamda dolaşmaya başladı. Ama ne olursa olsun sadece yalnız ve tekim.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar dalga geçerek görüş atmayın intihara meyilli bir insanım kafama takarım.
Kendimi çok yalnız ve aciz hissediyorum bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla